מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשס״ח 09.07.2008

ביתר עילית: אברכי העיר בהתוועדות ג' תמוז

אברכים מתושבי ביתר עילית השתתפו בהתוועדות הגדולה שנערכה עבור הציבור הרחב בעיר התורה ביתר עילית, בארגונו של הרב שניאור זלמן גולדמיץ. נשאו דברים: רב קהילת חב"ד בעיר הרב אשר לעמיל הכהן, ראש ישיבת 'תומכי תמימים' בבני ברק הרב חנניה יוסף אייזנבאך, רבם של חסידי ויזניץ בהר נוף הרב מרדכי שלמה שטינמץ, ומנהל רוחני בישיבת "תורה ויהדות לעם" הרב ישראל יצחק מנדלסון  לסיפור המלא
ביתר עילית: אברכי העיר בהתוועדות ג' תמוז
אברכים מתושבי ביתר עילית השתתפו בהתוועדות הגדולה שנערכה עבור הציבור הרחב בעיר התורה ביתר עילית, בארגונו של הרב שניאור זלמן גולדמיץ.

בשעה 9:00 בערב פתח את הכינוס המנחה הרב ברוך כהן והזמין את רב קהילת חב"ד בעיר הרב אשר לעמיל הכהן לשאת דברים. הרב כהן נשא נאום מאלף המבאר עד כמה שנותין את מהות נשמתו המיוחדת של רבי.

לאחר מכן נשא דברים ראש ישיבת 'תומכי תמימים' בבני ברק הרב חנניה יוסף איזינבאך, שביאר את אופן עבודתו של הרבי בקשרו זאת לנס "שמש בגבעון דום" שהתרחז בג' תמוז כידוע.

כמו כן נשאו דברים: רבם של חסידי ויזניץ בהר נוף הרב מרדכי שלמה שטינמץ שחלק עם קהל המשתתפים את חידושיו של הרבי בעולם, וכן בנו של רבה של קוממיות רבי בנימין מנדלסון זצ"ל ומנהל רוחני "תורה ויהדות לעם" פה מפיק מרגליות הרב ישראל יצחק מנדלסון שעורר את השומעים על יחס הכבוד שצריכים לנהוג בו כלפי הרבי והביטון שצריך להיות עליו כמשה רבינו שבדורנו.

כמו כן כיבדו את המעמד בנוכחותם: הרב שלמה הלוי איצקוביץ רבם של חסידי ויזניץ בביתר, הרב מרדכי הלפרין אב"ד ק"ק קהל חסידים בביתר, הסופר החסידי הרב נפתלי צבי גוטליב משפיע בבכנ"ס חב"ד בעיר, והרב אברהם שטיגליץ רבם של חסידי צאנז בעיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.