מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשס״ח 08.07.2008

בבאר שבע ציינו בהתוועדות גדולה את ג' תמוז

ההתוועדות המרכזית לכבוד ג' תמוז בבאר שבע התקיימה ביום ראשון באולמי השלום בבית החייל בבאר שבע בהשתתפות כ-500 איש. הערב נפתח בתפילת מנחה ולאחריה נשא הרצאה מאלפת הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק בענין גדולתו של הרבי בתורה ■ אורח הערב שנשא את המשא המרכזי היה הרב יחיאל גברא רב ישובי גדרות לדיווח ותמונות
בבאר שבע ציינו בהתוועדות גדולה את ג' תמוז
ההתוועדות המרכזית לכבוד ג' תמוז בבאר שבע התקיימה ביום ראשון באולמי השלום בבית החייל בבאר שבע בהשתתפות כ-500 איש. הערב אורגן ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בראשות הרב זלמן גורליק ומנהל הפעילות הרב יוסף יצחק סלוין.

הערב נפתח בתפילת מנחה ולאחריה נשא הרצאה מאלפת הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק בענין גדולתו של הרבי בתורה, במופתים ובנהיגות על יסוד דברי הגמרא מה שמועה שמע ובא: מתן תורה, קריעת ים סוף ומלחמת עמלק.

לאחר תפילת ערבית התיישב הקהל לסעודה והתוועדות שנפתחה בהקרנת הוידיאו של הרבי בניגון צמאה לך נפשי, ואחריו המשיך כל הקהל בליווי מקהלת התמימים מישיבת חב"ד בקרית גת בניגון זה.

השתתפו הרב יהודה דרעי – רב העיר, הרב יוסף שמחה גינזבורג, הרב מאיר סויסא, שלוחי הרבי בבאר שבע, מר דוד בונפלד סגן ומ"מ ראש העיר.

אורח הערב שנשא את המשא המרכזי היה הרב יחיאל גברא רב ישובי גדרות, שעורר את הקהל להצטרף ללגיונו של מלך שהביא מהפכה בעולם לאחר השואה, ולהכין את עצמינו לקבל את פני המשיח.

במהלך הערב התקיימה הגרלה על שטר של דולר מהרבי.

בסיום הערב התקיימה התוועדות חסידית בהשתתפות הרב דרעי הרב גברא השלוחים ואנ"ש עד שעה מאוחרת בלילה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.