מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשס״ח 08.07.2008

ומלאה הארץ "רשימות" של הרבי ● גלרייה

בסדרת אירועים, התוועדויות ושיעורים על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' במשך יום ההילולא חולקו 7000 כרכים של "רשימות" הרבי. ההפתעה מהרשימות עצמן, ממגוון הנושאים והעריכה הנאה הותירו רושם עז על בני תורה מכל החוגים ■ כ-40 שיעורים נמסרו בישיבות שונות בספר החדש, וביניהם "שיעורים כלליים" לכל בחורי הישיבה  לסיפור המלא
ומלאה הארץ

בסדרת אירועים, התוועדויות ושיעורים על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' במשך יום ההילולא חולקו 7000 כרכים של "רשימות" הרבי. ההפתעה מהרשימות עצמן, ממגוון הנושאים והעריכה הנאה הותירו רושם עז על בני תורה מכל החוגים.

ה'שלוחי תורה' בתורת חב"ד לבני הישיבות וראשי כוללי 'לב לדעת' עברו ממקום למקום בתיאום עם ראשי הישיבות, חילקו את הספר ולימדו רשימה אחת או שתיים מתוכו. בחלק מהמקומות היה הלימוד במהלך התוועדות שנמשכה שעות ארוכות, תלמידים רבים כתבו פ"נ לרבי בסיום ההתוועדויות.

משפיעים ומגידי שיעורים נוספים רבים השתתפו באירועים הרבים. הרב יחזקאל סופר מסר שיעורים כלליים בבתי מדרשות של כמה ישיבות והרב מנחם מענדל גלוכובסקי התוועד עם אברכי 'לב לדעת' בבית א-ל. 

בכולל הגדול של הרב יורם אברג'ל בנתיבות נתקבל הספר במעמד מיוחד וחולק מידי הרב אברג'ל לכל אחד מהאברכים. האברכים ישבו ללמוד בחברותות שעה ארוכה במסגרת סדרי הכולל מתוך הספר בהתלהבות והשתוקקות.

עשרות שלוחים חילקו את הספר לרבנים בעירם. באירועים המרכזיים לציבור החרדי ע"י בתי חב"ד בבית שמש, אלעד ומודיעין עילית חולקו מאות ספרים. גם באירוע הגדול של היכל מנחם בבני ברק חולק הספר ונאומו של האדמו"ר מטולנא נסוב על עניינים מתוכו.

הרב משה שילת מנהל 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מבקש להודות לרב יוסף הכהן פרידמן מנהל קה"ת, לרב חיים שאול ברוק מועד הנחות בלה"ק, לסיוע הגדול בהוצאת הספר של השליח הרב אסי שפיגל מיוג'ין והרב דני כהן מחברון, לשותפים בעריכת הספר הת' שמואל רסקין, הרב אליהו וולף והרב משה מרינובסקי. תודה לת' אליעזר ליינס על העזרה להפצה בירושלים, ולכל עשרות השלוחים, משפיעים ומגידי שיעורים שהשתתפו בחלוקת הספר הלימוד מתוכו בכל רחבי ישראל ביום ההילולא. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.