מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ח 07.07.2008

בועידת המחנכים ה–20: הופכים אתגר להצלחה

חינוך להתלהבות חסידית בעניני קדושה, חיסון בפני הרוחות המנשבות בחוץ, יצירת משמעת עצמית, חיבוב הלימוד, התפילה וקיום המצוות על ידי התלמיד, הצלחות של מחנכים מן השטח, ועוד, לצד ובמגוון אירועים חינוכיים ולימודיים אחרים, יהיו רק חלק מהנושאים שידונו ויוצגו בפני באי הועידה ה–20 של מחנכי ומורי חב"ד, שתיערך בקיץ הקרוב, באירגון המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד, ואשר תעמוד בסימן "בסימן ומתלמידי יותר מכולם"  לסיפור המלא
בועידת המחנכים ה–20: הופכים אתגר להצלחה

לאחר 20 שנות ועידה של המחנכים באה"ק ספוגות תוכן חינוכי ודידקטי מלוות בעבודת קודש חסידית מסורה של המחנכים, יתכנסו מאות מורים ומחנכים, רמים, משפיעים ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד בארץ ומכל רחבי תבל לחגוג השנה את שנת העשרים לועידה.

ועידת המחנכים המאורגנת ע"י המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד בישראל בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב תיערך בימים י' - י"א מנחם אב במלון ניר עציון שלמרגלות הרי הכרמל סמוך לעיר חיפה.

צוות היגוי מיוחד המורכב מאנשי חינוך בראשות הרב נפתלי רוט מיסד ומנהל הועידה, שוקד זה מספר חודשים על הכנת תכנית מעניינת ומגוונת לרגל שנת ה- 20.

הועידה תכלול בין השאר סידרת הרצאות וסדנאות מרתקות במגוון שיטות הוראה ודרכי חינוך, תוך שימת דגש על חינוך ילדינו להתלהבות חסידית בענייני קדושה, בהשתתפות משפיעים ומרצים בכירים מהשורה הראשונה. אורח הועידה  השנה יהיה איש החינוך החסידי בקי ומומחה בהלכות חינוך ומלמדים הדיין המשפיע הרב יוסף טייב שליח הרבי בעיר ווענסען וס. מונדע בצרפת. הרב טייב ירצה על גישות ושיטות יעילות בהוראת הגמרא, ישיב לשאלות בהלכות חינוך ומלמדים, ויתוועד עם באי הועידה אחרי המושב החגיגי.

במהלך ימי הועידה ובמסגרתה ייערך ערב חגיגי שיהווה הצדעה לשלוחי הרבי בחינוך תוך שימת דגש על משובים חיוביים מצמיחים מן התלמיד אל המורה, בו יוצגו בפני המורים דוגמאות מן השטח של פרי טוב ומוצלח בחינוך התלמידים שהעשירו את עולמו של המורה ועשייתו החינוכית.

הרב רוט מוסר על שני חידושים בועידה השנה, האחד: מושב מרתק – "פאנל מנהלים ומחנכים " ויטלו בו חלק כל באי הועידה , הפאנל יעסוק בשאלות המטרידות את המורה , על תחושת המורה בעבודתו היום יומית, על הציפיות מחניכיו והוריהם ועל גאוות היחידה של שלוחי הרבי בחינוך. החידוש השני : סדנאות  דיון מיוחדות בנושא "סגנונות הורות והשפעתם על החינוך".

לצד כל ההכנות המעניינות מבטיחים מארגני הועידה ה–20  הפתעות מיוחדות לכל באי הועידה לרגל שנת העשרים.

תכנית מפורטת תשלח בימים אלו לציבור המחנכים. לפרטים והרשמה יש לפנות למשרדי המרכז חינוכי חסידותי רח' אלקנה 7 ירושלים טלפון 02-5000770. או באימייל [email protected]

להורדת טופס הרישום: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.