מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ח 07.07.2008

כפר-חב"ד: השלוחים הביאו את מקורביהם להתוועדות ב-770

רבים מהשלוחים בישראל, הביאו את מקורביהם להתוועדות ולתפילה ב"חדרו של הרבי" בבית אגודת-חסידי-חב"ד '770' בכפר-חב"ד ביום ההילולא ג' בתמוז ■ בשעת ערב, התכנסו המקורבים לשיעור במאמר "ואתה תצווה" עם הרב דוד אבא זלמנוב, ולאחר מכן התפללו מעריב ב'חדר הרבי', שמעו דברי הסבר על '770' מפי מנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר, כתבו פ"נ, וצפו במצגת על הרבי לסיפור המלא
כפר-חב
רבים מהשלוחים בישראל, הביאו את מקורביהם להתוועדות ולתפילה ב"חדרו של הרבי" בבית אגודת-חסידי-חב"ד '770' בכפר-חב"ד ביום ההילולא ג' בתמוז.

בין השלוחים שהגיעו להתוועדות היו: הרב אהרון מוסקוביץ מאריאל, הרב שמשון טל מהוד השרון, הרב סעדיה מעטוף מברקת, הרב אברהם מיכאלשוילי מאשדוד, הרב מיכאל מויאל מאדרת, הרב יוסף יצחק סלונים מרמלה, ומקורבי בית אגו"ח.

בשעת ערב, התכנסו המקורבים לשיעור במאמר "ואתה תצווה" עם הרב דוד אבא זלמנוב, ולאחר מכן התפללו מעריב ב'חדר הרבי', שמעו דברי הסבר על '770' מפי מנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר, כתבו פ"נ, וצפו במצגת על הרבי.

עם המשתתפים התוועד הרב צבי גרינולד מכפר-חב"ד, ובאותה עת נערכה התוועדות לדוברי פוטוגזית עם הרב חיים בינימיני ראש ישיבה בפטרופוליס ברזיל.
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.