מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ח 07.07.2008

תרם לנפגעי טרור וניצל מפיגוע הבולדוזר בירושלים

העיתון ג'רוזלם פוסט מפרסם את סיפורם המרתק של משפחת אייזנשטט שניצלו מפיגוע הבולדוזר בירושלים. משפחת אייזנשטט עלו לישראל לפני 4 שנים מארצות הברית שנים רבות התגוררו במילווקי והיו בקשר חם עם השליח הרב יוסף סמליוס, לפני שנה הם החליטו לתרום לרווחתם של נפגעי הטרור, באמצעות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור המשפחה יצאה למסע של חסד במשך יום שלם בבתי פצועים ומשפחות שכולות עודדו את רוחם וסייעו להם בתמיכה כספית לסיפור המלא
תרם לנפגעי טרור וניצל מפיגוע הבולדוזר בירושלים
העיתון ג'רוזלם פוסט מפרסם את סיפורם המרתק של משפחת אייזנשטט שניצלו מפיגוע הבולדוזר בירושלים. משפחת אייזנשטט עלו לישראל לפני 4 שנים מארצות הברית שנים רבות התגוררו במילווקי והיו בקשר חם עם השליח הרב יוסף סמליוס, לפני שנה הם החליטו לתרום לרווחתם של נפגעי הטרור, באמצעות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור המשפחה יצאה למסע של חסד במשך יום שלם בבתי פצועים ומשפחות שכולות עודדו את רוחם וסייעו להם בתמיכה כספית.

ביום רביעי האחרון הם נקלעו לעין הסערה בפיגוע הבולדוזר בירושלים, כאשר שלוש פעמים ניסה המחבל לגרום לרציחתם אך יד ה' הצילה אותם באורח ניסי, ההורים ושלוש מבנותיהם נסע ברכב המאזדה 5 המשפחתית, הם היו בין הראשונים שהמחבל ניתקל בהם, תחילה הוא פגע בעוצמה ברכבם הביט פנימה וראה שהם עודם בחיים עשה רוורס ועלה עם גלגלי הבולדוזר על החלק הקידמי של הרכב, הביט בשנית פנימה וראה שטרם הגיע לסיפוקו הרצחני ושוב עשה רוורס והנחית את כף הבולדוזר על גג הרכב בעוצמה, והמשיך בדהירה לחפש קורבנות נוספים. המשפחה ניצלה בנס משלושת נסיונותיו של המחבל ולמעט פגיעה קלה בידיה של בתם בת ה- 14 הם יצאו ללא פגע.

"נסתרות דרכי ה'" אומר הרב מנחם קוטנר שהתלווה למשפחה לתפילת הודיה לה' בכותל המערבי, "אך ידוע שצדקה תציל ממוות ובודאי שזכות הצדקה עבור נפגעי הטרור בהם אלמנות ויתומים ופצועים עמדה להם כחלק מהזכויות ולהינצל מהפיגוע הרצחני".

הנה תרגום הכתבה:

העולה מבויטימור אומר ה' הציל אותנו מפיגוע הבולדוזר.

היינו בדרך למוזיאון עם הילדים ראינו עבודות בכביש ואנשים שרצים בהיסטריה- אמר ריק אייזנשטט - אבא ל 3 ילדים שעשו עליה לפני 4 שנים. ה' הציל אותנו בירושלים מהפיגוע על הטרקטור המחבל נהג במהירות של 30 ק"מ ניסיתי לעשות רוורס ולברוח ממנו אבל המכוניות בכביש הפריעו, המחבל עלה עם הגלגל הימניו דרס מונית ובגלגל השמאלי את המאזדה שלנו, הוא ראה שהוא לא הרג אותנו. הסתכלתי עליו והוא הסתכל עלי והדבר היחיד שחשבתי ברגע זה איך אני מציל את המשפחה שלי שם את הטרטקטור ברוורס רצה לסיים את העבודה ודרס אותנו שוב אבל לא קרה לנו כלום והוריד את השופל על הגג של הרכב.

הבת שלי נחמה שמה ידים על הראש  ומסיבות לא ידועות ה' הציל אותנו, המחבל שם לב לכך והחליט להתקדם למישהו אחר, אייזנשטט מאמין כי הם ניצלו בזכות שנותנים תרומות למטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, בשנה שעברה בזמן הזה ביקרנו נפגעי טרור בשדרות, הרב מנחם קוטנר מנהל הפרוייקט אמר שהוא בטוח שההצלה שלהם זה עקב הצדקה שהוא נותן לנפגעי טרור אייזנשטט ומשפחתו היו תורמים מיוחדים הם לא רק כתבו צ'ק ושלחו, הם בעצמם ביקרו את הפצועים הם היו חלק מזה הם השתמשו ברגליים ללכת מפצוע לפצוע ובידים כדי לנחם אותם ובגלל שהשתמשו בגופם בשביל מצוות ביקור חולים ה' שמר על הגוף שלהם מהמחבל.

נחמה שתהיה בת 14 השבוע אומרת שהיא לא מתחרטת על ההחלטה של המשפחה לעשות עליה לארץ "אני שמחה לגור בארץ ישראל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.