מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשס״ח 03.07.2008

מאמר ממוסקבה בפרסום ראשון לג' תמוז

בקשר עם יום הגדול והקדוש ג' תמוז, יום ההילולא הארבעה-עשר של הרבי, יצא לאור על ידי מערכת "אוצר החסידים" מאמר ד"ה פנחס בן אלעזר – מאָסקווא – משנת תרפ"ב ■ מחברי המערכת נודע ל-COL שבשנת תרפ"ב אמר וכתב אדמו"ר מוהריי"צ 37 מאמרים. בספר המאמרים תרפ"ב נדפסו רק 6 מאמרים, כשכל שאר המאמרים חסרים ■ בשנים האחרונות, הגיעו לספריית אגודת חסידי חב"ד צילומים מ-31 מאמרים של שנת תרפ"ב לסיפור המלא ולהורדת הקובץ
מאמר ממוסקבה בפרסום ראשון לג' תמוז

בקשר עם יום הגדול והקדוש ג' תמוז, יום ההילולא הארבעה-עשר של כ"ק אדמו"ר זצוקללה"ה נבג"מ זי"ע, יצא לאור על ידי מערכת "אוצר החסידים" מאמר ד"ה פנחס בן אלעזר – מאָסקווא – משנת תרפ"ב.

המאמר נדפס עתה בפעם הראשונה מגוף כתי"ק אדמו"ר מהוריי"צ נ"ע. לתועלת הלומדים באו בשולי הגליון מראה מקומות וציונים שנערכו ע"י הרב אהרן לייב (בהרשד"ב) ראַסקין.

מחברי המערכת נודע ל-COL שבשנת תרפ"ב אמר וכתב אדמו"ר מוהריי"צ 37 מאמרים. בספר המאמרים תרפ"ב נדפסו רק 6 מאמרים, כשכל שאר המאמרים חסרים.

בשנים האחרונות – בהשתדלות רבה הראשי של רוסיא הרב בערל לאזאר הגיעו לספריית אגודת חסידי חב"ד צילומים מ-31 מאמרים של שנת תרפ"ב, ובימים אלה שוקדים במערכת "אוצר החסידים" על ספר המאמרים תרפ"ב שייצא לאור בקרוב לדפוס.

להורדת המאמר: לחצו כאן

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.