מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשס״ח 30.06.2008

הבחור שאוהב לישון ולא מוותר על מבצעים ● וידאו משעשע

בישיבת "מנחם מענדל ליובאוויטש" בדיטרויט יש בחור שמנמן שאוהב לישון. מאוד אוהב לישון. לא מים קרים ולא שעון מעורר יקימו אותו מהמיטה. דבר אחד כן - מבצעים. יחד עם עוד 50 זוגות בחורים הוא יוצא להניח תפילין על אנשי עסקים ותושבים. בכניסה למשרדים וחנויות, הוא ישאל בטבעיות "סליחה, יש יהודים במשרד". בארוחת-צהריים חגיגית לבחורים ל'מקורביהם' הוצג סרטון משעשע על הבחור. השבוע גם פורסמה כתבת שער בעיתון "דיטרויט פרי פרעס" על פעילותם. "40 אחוז מתוך 72 אלף יהודי האיזור היו בקשר עם חב"ד", נכתב  לצפייה   
הבחור שאוהב לישון ולא מוותר על מבצעים ● וידאו משעשע
בחור עם מקורב באירוע בדיטרויט (הבחור לא קשור לוידאו) ● צילום: COL

מבצעים עומדת במקום מרכזי בסדר העדיפות בישיבת "מנחם מענדל" ליובאוויטש בדיטרויט, מישיגן. התלמידים יוצאים באוטובוס מאורגן מידי יום שישי להניח תפילין על אנשי עסקים ותושבים. ומלבד הביקור הקצר, הכולל דבר תורה על פרשת השבוע, הבחורים נוהגים להמשיך לשמור על קשר עם 'מקורביהם'.

לשם כך, לקראת חודשי הקיץ ולאחר סיום שנת הלימודים, הבחורים עורכים ארוחת-צהריים משותפת עם המקורבים. השנה הייתה השנה החמישית לעריכת האירוע.

המנחה היה הת' אברמי וולף והוא דיבר על הדברים המשותפים לבחורים צעירים ולאנשי מקצוע מבוגרים יותר - אחדים מהם יכולים להיות סבים לבחורים המלמדים אותם תורה. נציג הבחורים היה הת' מענדל לברטוב. ומאוחר יותר, כל מקורב הוזמן לדבר ולהביע את רגשותיו - והיו הרבה כאלה.

סרטון וידאו מיוחד שהוכן לאירוע - ונועד להעלות חיוך על פני המקורבים ולספר להם על מאחורי הקלעים של מבצעים מזווית שונה - הוקרן על מסך גדול. הוידאו עקב אחר בחור שמנמן שאוהב לישון, אבל לעולם לא יוותר על מבצעים.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:


לא מצליחים לצפות בוידאו? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.