מערכת COL | יום כ"ו סיון ה׳תשס״ח 29.06.2008

החב"דניקית הסינית קיימה ועידת עסקים מוצלחת

חברת צ'יינה-ישראל בראשותה של דבורה לאה שקולניק החב"דניקית הסינית, קיימה במלון דן פנורמה בתל אביב במסגרת כנס סין-ישראל לעסקים ועידת עסקים מוצלחת שבה השתתפו אורחים רבים מהארץ ומסין ■ דבורה לאה שקולניק אומרת, שהיום לא ניתן יותר לדלג על ההתפתחות הנדל"ן בסין המדינה השניה בכלכלתה לארה"ב ובעוד כשלוש שנים תתפוס את הבכורה ■ ששואלים את דבורה לאה מה המבדיל בן הישראלים לסינים היא אומרת בישראל לישראלי אחד יש שלוש דיעות, ובסין שלושה סינים מקיימים החלטה אחת, זה מהות ההבדל לסיפור המלאאיך אומרים חב"דניקית בסינית?נולדה בסין, מאמינה בחב"ד ועובדת בישראל
החב
חברת צ'יינה-ישראל בראשותה של דבורה לאה שקולניק החב"דניקית הסינית, ומשרד עו"ד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', קיימה במלון דן פנורמה בתל אביב במסגרת כנס סין-ישראל לעסקים ועידת עסקים מוצלחת שבה השתתפו אורחים רבים מהארץ ומסין.

לכנס ראשון מסוגו בנושא עסקים סין-ישראל, הביאה דבורה לאה שקולניק את אחת מקבוצת הנדל"ן Beijing Jiaheng Group לישראל מהגדולות בסין. לעניין משקיעים ישראל וקבוצות נדל"ן מהגדולות במשק להשקיע בסין שהינה המדינה המתפתחת בעולם וקצה העיור שלה הגבוה בעולם.

דבורה לאה שקולניק אומרת, שהיום לא ניתן יותר לדלג על ההתפתחות הנדל"ן בסין המדינה השניה בכלכלתה לארה"ב ובעוד כשלוש שנים תתפוס את הבכורה. הסינים נכון להיום צורכים 50% מכמות הבטון בעולם, וקצב המעבר לבניה עירונית מהכפר הוא הראשון בעולם ורק שניה לה היא הודו השכנה.

בסין בכול שלוש ימים מסיימים קומה בבניין רב קומות. בביגי'נג עצמה הבניה היום שבעיצומה שווה לשטח הבנוי כבר של כול מנהטן. הדגמים של הביניינים והארכיטקטורה היא מהמפותחות בעולם. סין תשתנה פי 10 במאה שנים הבאות צריך לזכור שבעשור הבא לרבע מאוכלסית סין יהיה בית חדש. זה אומר 200 מליון בתים.

תיכנון סביבתי ואיזורי פיתוח בשנת 2008 בסין שווה ערך בסדר גודל של כ 30 ערים שלמות בארה"ב.

ששואלים את דבורה לאה מה המבדיל בן הישראלים לסינים היא אומרת בישראל לישראלי אחד יש שלוש דיעות, ובסין שלושה סינים מקיימים החלטה אחת, זה מהות ההבדל.

"אני מאמינה שבע"ה נצליח להביא יותר ישראלים ומשקיעים להשקיע בנדל"ן בסין, כי היום העתיד הוא במזרח.קבוצות נדל"ן ואנשים עסקים הגיעו לשמוע את נציגי הנדל"ן הסינים שדבורה לאה שקולניק מיצגת בישראל, בניהם שר התשתיות הלאומיות מר פואד בן אליעזר ואיש העסקים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.