מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשס״ח 26.06.2008

מבצע בחזרה לבית הספר

בחברת ישראכרט מקדימים את החזרה ללימודים ויוצאים בהנחות ומבצעים מיוחדים לחברי התכנית "מגיע לך יותר", הייעודית למגזר החרדי. עלון ההטבות לחודש תמוז, המדוור לכל החברים בתכנית, מתמקד בשלל הטבות והנחות ברכישת מוצרי החזרה לבית הספר. בין ההטבות וההנחות מכלול גדול מאוד של מוצרים בתחום הביגוד, מכשירי כתיבה, ספרי לימוד, ריהוט לגנים ובתי ספר, ילקוטים ועוד פרטים מלאים בכתבה המחאה
מבצע בחזרה לבית הספר

לדוגמא סט מכשירי כתיבה מתנה ברכישת תיק אקספלור או אורטופדי במודן ירושלים. אטלס כרטא אוניברסלי החדש ב155 ₪ במקום 189 ₪ +5% הנחה על כל רכישה בכרטא.  קופוני חזרה ל בית ספר בחנויות רשת בר כל וכן במספר גדול של חנויות בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

בישראכרט מקדימים את החזרה לבית ספר ומעניקים את ההטבות עוד בטרם יחל העומס הרב בחנויות לקראת ימי החזרה ללימודים.

ההטבות הן בנוסף להנחות הקבועות הניתנות לחברי התכנית בכ-1,600  בתי העסק בריכוזים החרדיים המעניקים הנחות קבועות למחזיקי כרטיס ישראכרט בתכנית "מגיע לך יותר."

מישראכרט נמסר, כי רשימת בתי העסק המעניקים הנחות קבועות לחברי "מגיע לך יותר" רחבה ביותר וכוללת בתי עסק הממוקמים בריכוזים החרדיים הגדולים בירושלים, בבני ברק, אשדוד ועוד. "אנו

מודעים היטב, לפיזור האוכלוסייה החרדית ולכן נתנו מענה גם לאוכלוסיה החרדית המתגוררת בערים מעורבות כמו פתח תקווה, רחובות, אשקלון, נתניה, צפת, מגדל העמק, מודיעין וערים נוספות.

"למעשה, כל לקוח חרדי המחזיק בישראכרט ונמנה על התכנית "מגיע לך יותר", ללא הבדל באזור מגוריו, יכול ליהנות ממגוון ההנחות הקבועות וההטבות המשמעותיות מהן הוא יכול ליהנות במסגרת התכנית הייחודית "מגיע לך יותר", אומרים בישראכרט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.