מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשס״ח 26.06.2008

לבייב: "הריסת בית הכנסת היא סוגיה עדינה ורגישה" ‬

שלטונות טג'יקיסטן הרסו את בית הכנסת היחיד במדינה במטרה להקים עליו פארק, והקהילה היהודית הקטנה נותרה ללא בית תפילה, כך הבוקר 'מעריב', על הידיעה שפורסמה אמש ב-COL ■ איש העסקים לב לבייב, שהוא גם ראש הקונגרס העולמי של יהודי בוכרה, אמר כי הוא דן בנושא בנייתו מחדש של בית הכנסת עם נשיא טג'יקיסטן. עם זאת, בתום פגישה שקיימו השניים לבייב סירב לספק פרטים נוספים ואמר ש"זו סוגיה עדינה ורגישה" לסיפור המלא טג'יקיסטן: בית הכנסת היחיד במדינה נהרסגינוי להיעדר הביטחון לבית-הכנסת בטג'יקיסטןטג'קיסטאן: תופסק הריסת בית-הכנסת האחרון במדינה
לבייב:
הדיווח היום בעיתון 'מעריב'
שלטונות טג'יקיסטן הרסו את בית הכנסת היחיד במדינה במטרה להקים עליו פארק, והקהילה היהודית הקטנה נותרה ללא בית תפילה, כך הבוקר 'מעריב', על הידיעה שפורסמה אמש ב-COL.

במשרדו של ראש העיר בבירה דושנבה סירבו להגיב על הריסת בית הכנסת, שבו אף התנהל בית תמחוי יומי שסיפק מזון ועזרה הומניטרית לעניים ולחברים המבוגרים של הקהילה, שהכנסתם הממוצעת היא 20 דולר לחודש. עם זאת, ממשלת טג'יקיסטן הבטיחה בעבר להקצות שטח חלופי לבית כנסת.

איש העסקים לב לבייב, שהוא גם ראש הקונגרס העולמי של יהודי בוכרה, אמר כי הוא דן בנושא בנייתו מחדש של בית הכנסת עם נשיא טג'יקיסטן. עם זאת, בתום פגישה שקיימו השניים לבייב סירב לספק פרטים נוספים ואמר ש"זו סוגיה עדינה ורגישה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.