מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשס״ח 25.06.2008

ליבנו עימכם מחכים לשובכם

תחת הכותרת "ליבנו עימכם מחכים לשובכם" יצא הארגון היהודי "אלף" שליד משרדי האיחוד האירופאי בבריסל, בקמפיין להחזרתם של השבויים בלבנון ורצועת עזה. אמש (שלישי) נטל הארגון חלק פעיל במחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים, ובכוונתו להמשיך במשמרות מחאה מול מעונו הרישמי של אולמרט ■ יו"ר ארגון "אלף" הרב לוי קנלסקי אמר בעקבות העצרת כי "דווקא בעת הזו, כשהדברים נראים שמתחילים לזוז, חובתנו כיהודים להתפלל למען קיום מצוות פידיון שבויים" לסיפור המלא● פדיון שבויים תמורת מחבלים ● דעת הרבי
ליבנו עימכם מחכים לשובכם

תחת הכותרת "ליבנו עימכם מחכים לשובכם" יצא הארגון היהודי "אלף" שליד משרדי האיחוד האירופאי בבריסל, בקמפיין להחזרתם של השבויים בלבנון ורצועת עזה. אמש (שלישי) נטל הארגון חלק פעיל במחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים, ובכוונתו להמשיך במשמרות מחאה מול מעונו הרישמי של אולמרט, כשהסיוע יהיה בתכנון אסטרטגי לפעולות שונות, כשבין היתר פעילי הארגון יקיימו משמרת מחאה, כשלצד זאת יעזרו בצד הלוגיסטי והכספי.

בעצרת שהתקיימה הערב קרא אביו של החייל גלעד שליט, למחבלי החמאס לנהוג בהומניות כלפי בנו ולפעול למען שחרורו. "החזקתו של אדם באשר הוא אדם ללא מעקב רופא, ללא אפשרות לראות אור יום, ללא מתן קיום קשר עם משפחתו - אלו דברים חמורים שאסורים על פי האיסלאם. זהו גם פשע נגד האדם. אני קורא לחמאס - בואו לקהיר וקיימו איתנו משא ומתן. סיום המשא ומתן יאפשר למאות אלפי פלסטינים לנשום לרווחה". נועם שליט הוסיף כי גלעד בסכנת חיים, וכי אם יימשך הדשדוש ייתכן שלא יהיה את מי להציל. "שחררו אותו מהסיוט", זעק.

יו"ר ארגון "אלף" הרב לוי קנלסקי אמר בעקבות העצרת כי ארגונו שפועל כלובי במוסדות האיחוד האירופאי, ירחיב את הפעילות בנושא שחרורו של שליט באופן מיידי. קנלסקי אף ציין את העובדה שכארגון אירופאי יהודי, הפועל בסמיכות לאיחוד האירופאי, רואים הם חובה לנסות לפעול בקרב הגורמים שיכולים לסייע, בשל העובדה ששליט אוחז באזרחות אירופאית. "אנו פונים גם לכל היהודים ברחבי העולם, דווקא בעת הזו, כשהדברים נראים שמתחילים לזוז, חובתנו כיהודים להתפלל למען קיום מצוות פידיון שבויים. אנו קוראים לכל אחד אחד לקרוא פרק תהילים לזכותם ושחרורם של החיילים.

יצויין כי העצרת הערב בירושלים תוכננה בעזרת גורמים יהודיים אירופאים, שמבטיחים להשתלב במאמצים גם מכיוון פעילות דיפלומטית נמרצת במסדרונות הקהילייה האירופאית. בארגון "אלף" דורשים ממשלת ישראל להביא לסופה של פרשיית שליט ולכלול באופן מיידי, בהסכם הרגיע את שחרורו של גלעד שליט כתנאי מקדים.

* * *

ארגון "אלף" הינו ארגון הומניטארי ללא מטרות רווח, עצמאי, א-פוליטי, שאיננו כפוף לגורם כלשהו, שמקום מושבו בבריסל בסמוך למשרדי האיחוד האירופאי. הארגון פועל בתאום ובשיתוף פעולה עם ארגונים בינלאומיים ועם ארגונים אירופאים נוספים העוסקים בתחומים שונים. בראש מועצת הרבנים עומד הגר"י מצגר שליט"א
מדובר בארגון שפועל בקרב היהודים הנמצאים מחוץ לקהילה יהודית מסודרת, וכן בקרב יהודים הנמצאים במצב מוגבל כמו: יהודים השוהים בבתי חולים, בתי אבות, בתי סוהר, מחנות צבא ומחנות פליטים ברחבי אירופה, ובקרב בני משפחותיהם. כמו כן, מסייע הארגון למשפחות הנתונות במצוקה כלכלית.

"אלף" נוסד בשנת תשס"ה (2005), במטרה לסייע ליהודים הנ"ל בקבלת כל צרכיהם, להגן על זכויותיהם הדתיות-לגיטימיות בדרכים פוליטיות ומשפטיות ולתקן את היחס המפלה בו הם נתקלים במוסדות אלו ברחבי אירופה.

הארגון פועל בתאום ובשיתוף פעולה עם ארגונים בינלאומיים הפועלים לרווחת יהודים ועם ארגונים אירופאים נוספים העוסקים בתחומים שונים. כמו כן, פועל הארגון בתאום מלא עם הרבנים והקהילות המקומיות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.