מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשס״ח 23.06.2008

הפגנה לשיחרור גלעד שליט, אירגון אל"ף האירופאי מצטרף

ב-25 ביוני 2008 ימלאו שנתיים לחטיפתו של גלעד שליט. שנתיים שגלעד לא ראה אור יום. ככל שהזמן עובר המחיר עולה מחד, והסכנה לשלומו של שליט עולה – ולצערנו יש לנו ניסיון בעבר עם תוצאות לא מעודדות ■ מארגני ההפגנה שתיערך ביום שלישי, בשעה 7, סביב בית ראש הממשלה בירושלים קוראים לציבור להביע קריאה שתחדור את חומות השתיקה ■ ל-COL נמסר כי הארגון ההומניטארי האירופאי – "אלף" החליט להצטרף למשמרת מחאה מול בית ראש הממשלה, בתיכנון, ובסיוע כספי, לצד הצבת שלטי עידוד ותמיכה במקום ההפגנה לסיפור המלא
הפגנה לשיחרור גלעד שליט, אירגון אל

ב-25 ביוני 2008 ימלאו שנתיים לחטיפתו של גלעד שליט. שנתיים שגלעד לא ראה אור יום. שנתיים שגלעד לא זוכה לביקור של הצלב האדום או של כל גוף בינלאומי ניטרלי אחר. שנתיים שמדינת ישראל כנראה לא עושה מספיק על מנת להחזיר אותו. שנתיים של סבל נוראי שעובר על משפחת שליט. שנתיים יותר מידי.

ככל שהזמן עובר המחיר עולה מחד, והסכנה לשלומו של שליט עולה – ולצערנו יש לנו ניסיון בעבר עם תוצאות לא מעודדות. ועל כן קוראים מארגני ההפגנה, לקריאה שתחדור את חומות השתיקה סביב בית ראש הממשלה בירושלים.

הארגון ההומניטארי האירופאי – "אלף" בראשו עומד ר' לוי קנלסקי, חסיד חב"ד מבריסל, החליט להצטרף למשמרת מחאה מול בית ראש הממשלה, בתיכנון, ובסיוע כספי, לצד הצבת שלטי עידוד ותמיכה במקום ההפגנה.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.