מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשס״ח 23.06.2008

ספר תורה הוכנס לקהילה היהודית בצ'רקסי, אוקראינה

המונים חגגו בצ'רקסי, אוקראינה בהכנסת ספר תורה שהתקיימה השבוע בתהלוכה ברחובות העיר. בסיום כתיבת האותיות התכבדו ידידי הקהילה והתורמים. ספר התורה שופץ במימון משפחת זיידנר מקהילתו של רבה של דניפרופטרובסק הרב שמואל קמינצקי שיזם את התרומה ■ בתוך בית הכנסת נערכו הקפות ובהם נטלו חלק יהודי הקהילה ותומכיה. לאחר ההקפות התיישב הקהל לסעודת מצוה ששולבה בסיום הרמב"ם וסיום מסכת סוטה על ידי שליח חב"ד הרב דב אקסלרוד לסיפור המלא
ספר תורה הוכנס לקהילה היהודית בצ'רקסי, אוקראינה

המונים חגגו בצ'רקסי, אוקראינה בהכנסת ספר תורה שהתקיימה השבוע בתהלוכה ברחובות העיר. בסיום כתיבת האותיות התכבדו ידידי הקהילה והתורמים.

ספר התורה שופץ במימון משפחת זיידנר מקהילתו של רבה של דניפרופטרובסק הרב שמואל קמינצקי שיזם את התרומה. מר זיידנר קיבל חנוכיית כסף לאות הוקרה על תרומתו מהקהילה היהודית בצ'רקסי. התורם עצמו סיים לכתוב את האות האחרונה בספר התורה בארוע מרגש סמוך לבית הכנסת בצ'רקסי ומשם יצאה תהלוכה עם לפידים לכיוון בית הכנסת.

בתוך בית הכנסת נערכו הקפות ובהם נטלו חלק יהודי הקהילה ותומכיה. לאחר ההקפות התיישב הקהל לסעודת מצוה ששולבה בסיום הרמב"ם וסיום מסכת סוטה על ידי שליח חב"ד הרב דב אקסלרוד.

ארוע של הכנסת ספר תורה לא היה בצ'רקסי כבר שנים רבות והוא מהווה נקודת ציון הסטורית בחיים היהודיים בעיר.זכות התורמים וזכותו של הרב קמינצקי תעמוד להם לכל טוב בבני חיי ומזוני וכולם רוויחי.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.