מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשס״ח 23.06.2008

ש"ס מאיימת: קצבאות או פיזור הכנסת

אם לא יימצא פתרון בסוגיית קצבאות הילדים עד למועד ההצבעה על פיזור הכנסת ביום רביעי הקרוב, מאיימים ביממה האחרונה בש"ס כי בכוונתם להצטרף למפלגות האופוזיציה ולתמוך בהצעה לפיזור הכנסת ■ בש"ס מצהירים כבר כמה שבועות כי הם עומדים על דרישתם להעלות את קצבאות הילדים באופן הדרגתי, לאחר שקוצצו בשנת ‭.2003‬ יו"ר ש"ס השר אלי ישי נפגש עם שר האוצר רוני בר־און שלוש פעמים בשבועיים האחרונים, אך בר־און מתנגד נחרצות להעלאה לסיפור המלאהצעה: לעדכן הקצבאות בגלל עליית מחירי המזון ועדת שרים תדון בהגדלת קצבאות הילדים
ש

אם לא יימצא פתרון בסוגיית קצבאות הילדים עד למועד ההצבעה על פיזור הכנסת ביום רביעי הקרוב, מאיימים ביממה האחרונה בש"ס כי בכוונתם להצטרף למפלגות האופוזיציה ולתמוך בהצעה לפיזור הכנסת. 

גורמים במפלגה הבהירו אתמול כי הם עדיין דבקים בדרישתם להגדלת הקצבאות, אך מוכנים לנהל משא ומתן על גובהן ועל ההדרגתיות בהעלאתן. 

ש"ס אמנם קיבלה בשבועות אלה העברות תקציביות למוסדות דת שונים באישור משרד האוצר, אך היא חוזרת ומאיימת שהתנאי להישארותה בממשלה הוא העלאת הקצבאות. 

בש"ס מצהירים כבר כמה שבועות כי הם עומדים על דרישתם להעלות את קצבאות הילדים באופן הדרגתי, לאחר שקוצצו בשנת ‭.2003‬ יו"ר ש"ס השר אלי ישי נפגש עם שר האוצר רוני בר־און שלוש פעמים בשבועיים האחרונים, אך בר־און מתנגד נחרצות להעלאה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.