מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשס״ח 23.06.2008

הנהלת ישיבת חב"ד בית-שמש ביקרה אצל ראש העיר

ההנהלה המחודשת של ישיבת חב"ד בית שמש, המקיימת את ההכנות האחרונות לשנת הלימודים הבאה, נועדה לפגישה יוצאת דופן עם ראש עיריית בית-שמש מר דניאל וקנין בלשכת ראש העיר ■ ראש העיר אירח את המשלחת בחמימות רבה, וסיפר על הערכה רבת שנים שהוא רוחש למוסדות חב"ד ופעילותה ברחבי העולם לסיפור המלא
הנהלת ישיבת חב
ראש העיר בשיחה עם מנהל הישיבה
ההנהלה המחודשת של ישיבת חב"ד בית שמש, המקיימת את ההכנות האחרונות לשנת הלימודים הבאה, נועדה לפגישה יוצאת דופן עם ראש עיריית בית-שמש מר דניאל וקנין בלשכת ראש העיר.

כפי שדווח בעבר, הישיבה בבית-שמש פתחה את שעריה בתנופה מחודשת, לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים ומעתה היא נמצאת תחת הנהלתו של מנכ"ל ישיבת תות"ל בני-ברק הרב שלמה רוזנברג שנחלץ לפיתוח וביסוס מעמדו של המוסד החשוב. במסגרת זו מתעתדת הישיבה לפתוח את שנה"ל הקרובה בתנאים הגשמיים הטובים ביותר על מנת לסייע לצלילותם ולריכוזם של התלמידים.

הישיבה הינה תחת אחריותו של המנהל הרוחני הרב זאב רייניץ, בעל ניסיון חינוכי עשיר וגישה חינוכית ייחודית, וראש הישיבה הרב יצחק מאיר סגל המפורסם אף הוא בתחום החינוך והסברתו הבהירה.

ראש העיר אירח את המשלחת בחמימות רבה, וסיפר על הערכה רבת שנים שהוא רוחש למוסדות חב"ד ופעילותה ברחבי העולם. הפגישה עסקה באפשרויות לטובת המוסד המחדש את פניו, כאשר ראש-העיר הבטיח לגייס את כל השפעתו לטובת העניין. בפגישה השתתפו גם ראש מחלקת החינוך מר קלמן בוזנח ואדריכלית העיר הגב' יעל הימן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.