מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשס״ח 22.06.2008

כך סיימו את הרמב"ם במירון

בשבת האחרונה, שהו במירון עשרות חסידי חב"ד ובהם רבנים, משפיעים ושלוחים מכל רחבי תבל, וההתכנסות נוצלה לעריכת סיום הרמב"ם ■ בהתוועדות חסידית שנערכה לאחר תפילת שחרית התקיים סיום הרמב"ם ברוב פאר כשאת ההלכות האחרונות ברמב"ם מסיים חבר הבי"ד הגרא"מ הלפרין, שביאר בהדרני הרבי על הרמב"ם ■ ההתועדות החסידית נמשכה עד לתפילת המנחה, ורבים משלומי אמוני ישראל נהנו לטעום טעמה של התוועדות חסידית ■ מה שלא היה בסיום זה, זהו גלריה של תמונות מהאירוע שהתקיים בעיצומו של יום השבת לסיפור המלא
כך סיימו את הרמב
בשבת האחרונה, שהו במירון עשרות חסידי חב"ד ובהם רבנים, משפיעים ושלוחים מכל רחבי תבל, וההתכנסות נוצלה לעריכת סיום הרמב"ם.

בהתוועדות חסידית שנערכה לאחר תפילת שחרית התקיים סיום הרמב"ם ברוב פאר - במלון מירון המפורסם של הרב מרדכי הלפרין - כשאת ההלכות האחרונות ברמב"ם מסיים חבר הבי"ד הגרא"מ הלפרין, שביאר בהדרני הרבי על הרמב"ם.

אחריו נשאו דברים הרב משה בצלאל וקסלשטיין והרב יצחק צבי אייזנבך מחשובי אנ"ש בירושלים. את המחזור החדש פתח הרב שמעון אייזנבך רב שכונת השחמון מאילת.

במהלך ההתוועדות נשמעו דברי התעוררות והתקשרות למתקן תקנת לימוד הרמב"ם מפי שלוחי הרבי, הרב יוחנן בוטמן מחדרה, הרב יוסף ווקסלשטיין מקוסומוי - תאילנד, הרב שלום בער מרזל ממדינת לאוס, הרב אליעזר חיטריק מנירנברג - גרמניה.

משא מיוחד נשמע מפי הרב יעקב אורנשטיין מרמ"י ישיבת תורת אמת מירושלים בדבר נחיצות לימוד הרמב"ם ופועלה הרב של התקנה בעולם כולו.

הרב יצחק אייזיק לנדא מצפת סיפר סיפורים מדהימים שחזה בסבו רבי יעקב לנדא רבה של בני ברק המעידים עד כמה התמסר להפצת חסידות בסביבתו.

במהלך ההתוועדות, הגיע למקום יהודי מאשדוד, שסיפר לציבור המשתתפים בהתוועדות את העובדה כי הוא לומד חסידות זה מספר שנים בהדרכת הרב זלמן גופין.

מנחה ההתועדות והסיום היה הרב דוב הלפרין מר"י תות"ל באלעד שהוא יחד עם משפחתו טרחו להצלחת המעמד שהותיר רושם מיוחד על כל המשתתפים בו.

ההתועדות החסידית נמשכה עד לתפילת המנחה יחד עם הרב מנדל אייזנבך מכפר חב"ד ורבים משלומי אמוני ישראל נהנו לטעום טעמה של התוועדות חסידית.

מה שלא היה בסיום זה, זהו גלריה של תמונות מהאירוע שהתקיים בעיצומו של יום השבת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.