מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ח 19.06.2008

אדמו"ר נפגע בתאונת-דרכים בקראון-הייטס ● תמונות

האדמו"ר מטוישר המתגורר בשכונת וויליאמסבורג נפגע אמש (רביעי) בתאונת-דרכים בשכונת קראון-הייטס, כשהיה בדרכו בחזרה מחתונה ■ מיני-וואן אדום, נהוג בידי שחור גדל-מימדים, התנגש בו חזיתית בצומת הרחובות איסט ניו-יורק וברוקלין, ליד משרדי מערכת COL בניו-יורק ■ מיהרנו החוצה וזיהינו חרדים ברכב הנפגע. 'שומרים', 'הצלה', שוטרים וכבאי-אש הגיעו והאדמו"ר הוסע לבית-רפואה עם תחבושת על צווארו. "מצבו טוב, ברוך ה'", אמר לנו בנו ■ האשמות התעופפו בין הנהג השחור לחסידי האדמו"ר  לדיווח מלא ותמונות מהזירה
אדמו
האדמו"ר ברכב, דקות לאחר התאונה. בקטן: מובהל לבית-הרפואה ● צילום: יעקב שוחט, COL

מאת כתב COL בניו-יורק

דקות אחדות לפני חצות, אמש (רביעי), נשמע קול חבטה מהדהדת מחוץ למשרד מערכת COL בניו-יורק. הצוות יצא החוצה בזריזות וגילה שני רכבי מיני-וואן מרוסקים אחד בתוך השני בצומת הרחובות איסט ניו-יורק וברוקלין.

כתב COL זיהה יהודי חרדי שנראה בחלון האחורי של הוואן הירוק וסיפר למתנדב 'שומרים' שהגיע לזירה.

בוואן הירוק נסעו קבוצת חסידי טוישר משכונת ויליאמסבורג שבדיוק חזרו מחתונת משפחות לאופר-רוזנבלום, חסידי ליז'ענסק מבורו-פארק, שנערך באולם רז"ג השוכן בהמשך הרחוב. אלה מיהרו החוצה, המומים, וגילו כי הנהג של הוואן האדום שהתנגש בהם הוא שחור גדל-מימדים.

בין הנוסעים היה אדמו"ר חסידות טוישר הרב יצחק שניילבג, בן 60. הוא הובהל לבית-רפואה סמוך עם תחבושת על צווארו. מצב יציב ברוך ה', בנו אמר ל-COL.

האשמות החלו להתעופף ביניהם. השחור טען כי החסידים לא נהגו כראוי, בעוד שהנהג של החסידים – רוסי בשם אדוארד טען כי השחור הוא זה שעבר ברמזור אדום.

"ער איז א ליגענער", אמר ל-COL יהודי חרדי שזיהה את עצמו כ"רב מרמלשטיין". "ער האט געפארן אזוי ווי א חיה".

הנהג השחור, לעומת זאת, אמר לשוטרים כי "הנהג שלהם עבר את הרמזור וכשהיה מאוחר מידי עבורי לעשות משהו, הוא התנגש בי מהצד. הזרוע שלי כואבת".

איש 'הצלה' הציע שחור להיכנס לאמבולנס היהודי, אך הלה היסס. "זה בסדר", ענה. "אני מעדיף ללכת הביתה לנוח". נכון לחצי שעה אחרי התאונה, הוא והנהג הרוסי עדיין חיכו כדי למלאות טפסים.

השוטרים התקשו לשוחח עם הנהג הרוסי שזרק משפטים כמו "זילוני", "נייעט" וכדומה. חב"דניק שכן הציע לתרגם לשוטרים. מאוחר יותר, החב"דניק אמר ל-COL: "וודאי שהשחור אשם. הרוסי הוא נהג מקצועי של שירות הסעות. הוא לא היה מסכן את הנוסעים ועובר באדום".

מיד לאחר ההתנגשות, COL זיהה שחור יוצא מרכב סמוך וזועק על הנהג הוואן האדום "אתה אשם". אולם, לא היה ברור אם הוא אמר את הדברים לשוטרים. בעבר הייתה בעיה עם הרמזור שהתחלף בין ירוק לאדום באיטיות מסוכנת, אולם תושבים טוענים כי הבעייה תוקנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.