מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ח 19.06.2008

הרב שמואל אליהו ממליץ: משרד החינוך - לחב"ד

המפד"ל, מולדת, תקומה ואח"י לא מצליחות להתאחד, אבל יש מי שחולם להריץ אותן יחד עם המפלגות החרדיות והציבור המסורתי-דתי כולו, ואף להמליך ראש-ממשלה דתי ■ את משרד החינוך הוא ממליץ להעביר לחב"ד ■ ויש לו סיבות לסיפור המלא
הרב שמואל אליהו ממליץ: משרד החינוך - לחב

רב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, קורא לגיבוש גוש דתי טכני בהנהגה רבנית, שלדבריו, על פי סקרים שנערכו עשוי לגרוף 30 מנדטים ויותר בבחירות הבאות.

בראיון ל"ארץ ישראל שלנו" הזכיר הרב: "לפי תוצאות הבחירות הקודמות היה צריך הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על ראש הרשימה הדתית המאוחדת".

הרב אליהו משוכנע כי הציבור הדתי מסוגל לכבוש את ראשות הממשלה, ואומר: "לפני עשור שנים מישהו האמין שיהיה ראש עיר חרדי בירושלים? בדיוק כמו שכולם תמכו בכהונת ראש עיר חרדי כולל אנשים מהציבור הדתי לאומי, אין שום סיבה שלכנסת לא ירוצו בחזית דתי טכנית, ואני מדגיש טכנית. אין כוונה לטשטש את הבדלי ההשקפות".

רבה של צפת מתאר ל-ynet כיצד תראה המדינה תחת ראש ממשלה "משלנו" ואומר: "תחשוב על כך שמשרד החינוך יהיה אולי בידי שליח של חב"ד. באהבת ישראל ובמאור פנים אמיתי הוא יסביר לכולם מהי יהדות ומהם ערכי המוסר של התורה. לא חלילה כפיה דתית. רק מאור פנים אמיתי. הכל יראה אחרת אצל אלפים ורבבות מישראל. רק זה לבדו יכול להביא גאולה לעולם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.