מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשס״ח 18.06.2008

המכון להוראה החב"די בבני ברק מרחיב שערים

במקביל למבחן בהלכות מליחה לתלמידי המכון להוראה בבני ברק, הלומדים איסור והיתר שייערך בימים הקרובים על-ידי גדולי הוראה, הודיעה הנהלת הישיבה על הרחבת המכון לקראת לימוד הלכות תערובות, בשל הביקוש הרב של תלמידים מצטיינים בארץ ובחו"ל החפצים להשתלב במכון ■ בראש המכון להוראה עומד הרב מנחם והבה, מח"ס "כרם מנחם", השוהה בישיבה במשך כל ימות השבוע, משמיע שיעורים לפחות בכל יומיים ומסייע רבות לקידומם של הלומדים
המכון להוראה החב
(ארכיון: מאיר דהן)

במקביל למבחן בהלכות מליחה לתלמידי המכון להוראה בבני ברק, הלומדים איסור והיתר שייערך בימים הקרובים על-ידי גדולי הוראה, הודיעה הנהלת הישיבה על הרחבת המכון לקראת לימוד הלכות תערובות, בשל הביקוש הרב של תלמידים מצטיינים בארץ ובחו"ל החפצים להשתלב במכון.

בראש המכון להוראה עומד הרב מנחם והבה, מח"ס "כרם מנחם", השוהה בישיבה במשך כל ימות השבוע, משמיע שיעורים לפחות בכל יומיים ומסייע רבות לקידומם של הלומדים.

"השקעה הרבה בשנה החולפת נתנה אותותיה ותלמידי המכון הצליחו במבחנים מעל ומעבר", אמרו ל-COL ראשי המכון. מסייע בהכוונת הלימוד גם הרב אלימלך אלעזר פרנקל רבה של משחטת "עוף בני ברק" שעומדת תחת השגחת הגרמי"ל לנדא.

המכון מציג שורת חידושים מפתיעים לקראת שנת הלימודים תשס"ט, כמו שיעורי רקע בסוגיות הש"ס על-ידי ראש הישיבה הגאון הרב חנניה יוסף אייזנבך, ושיעורי בחסידות והתועדויות עם המשפיע הרב יוסף יצחק אופן.

זהו המסלול השני של לימוד ההוראה, לאחר שלפני כשנתיים קיבלו 12 תלמידי הישיבה תעודות הוראה, במעמד מרהיב שנערך בהשתתפות גדולי הרבנים. עתה נשקלת גם פתיחת מסלול נוסף ללימוד או"ח בתחילת שנה"ל הבעל"ט, כאשר יושם דגש על עיון מדוקדק בשו"ע רבינו הזקן.

תלמידי המכון ישתלבו בפעילות תלמידי הישיבה לקירוב בני ישיבות לתורת החסידות ויתר מבצעי זיכוי הרבים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.