היום ב'גלובס': עליה בהיקף הפרסום באתרי אינטרנט חרדים
המפרסמים גילו את האינטרנט החרדי? גורמים בשוק הפרסום טוענים כי בשבועות האחרונים מסתמן שינוי במגמה וכי מפרסמים החלו לפנות לסקטור החרדי באמצעות פרסום ברשת.
יגאל רווח, מנכ"ל משרד הפרסום אפיקים המתמחה במגזר החרדי, סבור כי "מתחילים לראות עבודה מעשית יותר בתחום, וכבר ברור כי האינטרנט הוא עובדה מוגמרת במגזר החרדי וכלי עבודה לכל דבר. מפרסמים מבינים שהמגזר החרדי נמצא שם ומבינים שחייבים לפנות אליו. ניכר רצון כנה לשנות את הכיוון. עם זאת, עדיין לא רואים ממש קמפיינים מסודרים וייקח זמן עד שנוכל להעריך לאן זה הולך".
רווח מוסיף כי "הדבר תלוי בשלושה גורמים מרכזיים: משרדי האינטראקטיב צריכים לפתח פיתרונות שיאפשרו יצירת קמפיין מושלם עבור המגזר החרדי, ולא רק פיתרונות נקודתיים, הלקוחות צריכים לתת כתף למאמץ הזה והאתרים השונים צריכים לשווק את עצמם. אם הדברים הללו יקרו, המדיה הוויזואלית תגיע גם למגזר החרדי".