מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשס״ח 17.06.2008

היום ב'גלובס': עליה בהיקף הפרסום באתרי אינטרנט חרדים

המפרסמים גילו את האינטרנט החרדי? גורמים בשוק הפרסום טוענים כי בשבועות האחרונים מסתמן שינוי במגמה וכי מפרסמים החלו לפנות לסקטור החרדי באמצעות פרסום ברשת ■ יגאל רווח, מנכ"ל משרד הפרסום אפיקים המתמחה במגזר החרדי, סבור כי "מתחילים לראות עבודה מעשית יותר בתחום, וכבר ברור כי האינטרנט הוא עובדה מוגמרת במגזר החרדי וכלי עבודה לכל דבר ■ כזכור, היום עלה לאוויר מרכז התקשורת החב"די – COL "עסקים און-ליין", כחלק מהעובדה שמפרסמים מבינים שחלק גדול מהמגזר החרדי גולש  באינטרנט החב"די, וזוהי הדרך הטובה והממוקדת ביותר להגיע לציבור זה. לסיפור המלא
היום ב'גלובס': עליה בהיקף הפרסום באתרי אינטרנט חרדים

המפרסמים גילו את האינטרנט החרדי? גורמים בשוק הפרסום טוענים כי בשבועות האחרונים מסתמן שינוי במגמה וכי מפרסמים החלו לפנות לסקטור החרדי באמצעות פרסום ברשת.

יגאל רווח, מנכ"ל משרד הפרסום אפיקים המתמחה במגזר החרדי, סבור כי "מתחילים לראות עבודה מעשית יותר בתחום, וכבר ברור כי האינטרנט הוא עובדה מוגמרת במגזר החרדי וכלי עבודה לכל דבר. מפרסמים מבינים שהמגזר החרדי נמצא שם ומבינים שחייבים לפנות אליו. ניכר רצון כנה לשנות את הכיוון. עם זאת, עדיין לא רואים ממש קמפיינים מסודרים וייקח זמן עד שנוכל להעריך לאן זה הולך".

רווח מוסיף כי "הדבר תלוי בשלושה גורמים מרכזיים: משרדי האינטראקטיב צריכים לפתח פיתרונות שיאפשרו יצירת קמפיין מושלם עבור המגזר החרדי, ולא רק פיתרונות נקודתיים, הלקוחות צריכים לתת כתף למאמץ הזה והאתרים השונים צריכים לשווק את עצמם. אם הדברים הללו יקרו, המדיה הוויזואלית תגיע גם למגזר החרדי". 
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.