מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשס״ח 18.06.2008

מקרבים אותם לשידוך

כל שליח הפועל עם מקורבים יאמר כי שלב מרכזי בתהליך שעוברים המקורבים הוא השידוך והחתונה. בדרך כלל מתבצעים השידוכים בהדרכת ובליווי מוסדות החינוך בהם לומדים המקורבים, גם שדכניות המתמחות במיוחד בשידוכים מסוג זה פועלות בתחום ■ עבור שלוחים אלו מפעיל אתר השלוחים 'שלוחים נט' מדור מיוחד המרכז רשימה מכובדת של מקורבים מכל רחבי העולם הנמצאים בפרק 'האיש מקדש'   לסיפור המלא
מקרבים אותם לשידוך
חתונה יהודית (אילוסטרציה)
כל שליח הפועל עם מקורבים יאמר כי שלב מרכזי בתהליך שעוברים המקורבים הוא השידוך והחתונה. בדרך כלל מתבצעים השידוכים בהדרכת ובליווי מוסדות החינוך בהם לומדים המקורבים, גם שדכניות המתמחות במיוחד בשידוכים מסוג זה פועלות בתחום. יחד עם זאת קיימים שלוחים רבים בכל רחבי העולם להם מקורבים הזקוקים לשידוך. למקורבים אלו לא תמיד תהיה הקהילה או המוסד שיתמכו בתהליך.

עבור שלוחים אלו מפעיל אתר השלוחים 'שלוחים נט' מדור מיוחד המרכז רשימה מכובדת של מקורבים מכל רחבי העולם הנמצאים בפרק 'האיש מקדש'. הרשימה המתעדכנת על בסיס קבוע על ידי השלוחים, כוללת כיום את פרטיהם של כ-60 מקורבים ומקורבות מכל רחבי העולם ומופצת למאות שלוחים ישראלים בארץ ובחו"ל ולשדכניות הפועלות בתחום. הרשימה כוללת פרטים כלליים בלבד, כאשר את השידוך בעצמו מבצעים השלוחים או אנשי המקצוע בדרך המקובלת.

'שלוחים נט' הוא הגירסה העברית של Shluchim Exchange.com המופעל על ידי ה'מרכז לעניני חינוך' בתמיכת קרן רוהר, האתר העברי פועל בשיתוף ובהכוונת צעירי אגודת חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.