מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשס״ח 16.06.2008

יום עיון למשגיחי הכשרות בירושלים

עשרות משגיחי כשרות מאיזור גבעת שאול, קרית משה, הר נוף, בראשות הרב האזורי לאיזור התעשייה גבעת שאול הרב שאול נפתלין, השתתפו ביום עיון בבית הכנסת "תפארת בנימין" שע"י אולמי גוטניק בירושלים ■ במהלך הכינוס דנו הנוכחים בסוגיות הכשרות העומדות על הפרק, ובתנופה החדשה למערך כשרות המהדרין בירושלים שהביאו הרבנים וההנהלה החדשה לסיפור המלא
יום עיון למשגיחי הכשרות בירושלים
עשרות משגיחי כשרות מאיזור גבעת שאול, קרית משה, הר נוף, בראשות הרב האזורי לאיזור התעשייה גבעת שאול הרב שאול נפתלין, השתתפו ביום עיון בבית הכנסת "תפארת בנימין" שע"י אולמי גוטניק בירושלים.

ביום העיון השתתף הרב הפוסק של מחלקת הכשרות שע"י המועצה הדתית בירושלים הרב אליהו שלזינגר רבה של שכונת גילה, ראש המועצה הדתית, הרב יהושע ישי, שנבצר ממנו להשתתף ביום העיון שלח את ברכתו לכינוס והביע את הערכתו למשתתפים.

במהלך הכינוס דנו הנוכחים בסוגיות הכשרות העומדות על הפרק, ובתנופה החדשה למערך כשרות המהדרין בירושלים שהביאו הרבנים שליט"א וההנהלה החדשה.

הרב נפתלין דיבר בפני המשגחים על חשיבות הכינוס במיוחד בימי ספירת העומר וכן על חג השבועות עפ"י משנתו של הרבי, שבימים אלו נדרשים אנו לשיתוף פעולה ואחדות המשגיחים, להחזיר עטרת הכשרות לתפארת כבעבר.

הרב שלזינגר עורר את המשגיחים בשיחת חיזוק ומוסר לפעול בעייני הידור הכשרות, ובדבריו אמר לנוכחים כי "השגחת כשרות איננה בגדר פרנסה כי אם עבודת קודש, הדין וחשבון שעל משגיח כשרות לתת הוא אך ורק בינו לבין קונו".

כמו כן נערך סימפוזיון בהשתתפות הרב שלזינגר, הרב נפתלין והרב קרוזיר, שהשיבו לשאלות המשגיחים בענייני הלכה וכשרות.

יום העיון תרם תרומה רבה וחשובה למשגיחים העושים את מלאכתם בקודש, שקיבלו חיזוק בענייני כשרות, ואין ספק כי יום העיון הביא תועלת רבה למערך הכשרות בירושלים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.