מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשס״ח 16.06.2008

ברוך לוין (2) – "חתן התורה"

אומנם, המושג "חתן תורה" שייך לשמחת תורה דווקא, אולם גם במהלך ימי ההגבלה שקודם לחג אפשר וראוי לכל אחד מישראל לחוש את ההכנות כאילו הוא הוא חתן התורה. לקראת חג השבועות הבעל"ט יגיע לחנויות המוסיקה אלבומו השני והמשובח של ברוך לוין –"חתן תורה".
ברוך לוין (2) –

כמעט שנתיים לאחר אלבום הבכורה שהוציא את לוין לאור 'וזכני לגדל בנים', משלים יוחי בריסקמן המפיק האגדי, את העבודות על האלבום השני והססגוני. וכך, לצד עבודה יוצאת מן הכלל של טובי המעבדים כמו יענקי בריסקמן (הבן של), לייב יעקב ריגלר, מונה רוזנבלום וכמובן ברוך עצמו, מתארחת ומצדיעה לאומן הצעיר מקהלת הילדים האמריקאית "ישיבה בויס" המלווה אותו לאורך עשרה השירים. רצועת הבונוס בדיסק כוללת מחרוזת ארוכה ששר לוין בלחנים שכתב לאומנים אחרים, ידועים וידועים פחות. לוין מוכר כמלחין בחסד המשמר את אופי הלחנים הישיבתיים של 'פעם'. המוסיקה שלו אינה רעשנית ומתחברת היטב עם לומדי התורה. גם באלבום זה, הוא מעדיף לשיר את לחניו בעצמו.

ביומיום, ממלא האברך ברוך לוין את זמנו בטיפול בנוער חרדי נושר בארה"ב, בהופעות ברחבי היבשת ובהלחנת שירים חדשים. גם כשהיה אברך צעיר בישראל קירב מאוד בנועם, בשירה ובחיבוק את הצעירים שלא הצליחו להשתקע בישיבות, הוא ארגן עבורם הופעות מיוחדות, שוחח ונפגש איתם רבות. כיום, הוא משמש כרב בישיבה רגילה לכל דבר, אך מחוץ לשעות העבודה הוא מטפל במסירות נפש גם בנוער הנושר שמעבר לים.

אין ספק שיוחי בריסקמן המפיק, שניהל וניתב מוסיקלית את החומרים של לוין, עשה עבודה טובה. האזנה לאלבום הנוכחי מספקת חוויה מוסיקלית יהודית וחסידית מרשימה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.