מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשס״ח 16.06.2008

לקראת ג' תמוז: קובץ לימוד מיוחד ● להורדה

לקראת יום ההילולא ג' בתמוז "ועד תלמידי התמימים העולמי" הוציא-לאור קובץ לימוד מיוחד "רעיא מהימנא", במסגרת המבצע הגדול לאלפי תלמידי ישיבות חב"ד ברחבי העולם ■ הקובץ המשובח, דן בסוגיה העיקרית בחיי החסידים: עניינו של 'נשיא הדור' ודרכי ההתקשרות אליו לסיפור המלאבכתבה המלאה: הקובץ "רעיא מהימנא" - להורדה >>>
לקראת ג' תמוז: קובץ לימוד מיוחד ● להורדה
מאת כתב COL

ארגון "ועד תלמידי התמימים העולמי" יוצא, זה השנה השמינית ברציפות, במבצע המיוחד "עמדו הכן כולכם" המאחד את התמימים מכל רחבי תבל בהכנה רבתי לקראת יום ההילולא ג' תמוז.

"מטרת המבצע", אומרים ב"ועד", הוא "להוסיף בהתקשרותינו אל הרבי ובקיום הוראותיו, ע"י לימוד שיחותיו‎ ‎מאמריו ומכתביו של הרבי, ובפרט בנושא הייחודי עליו הושם דגש השנה: עניינו של נשיא הדור".‎

במרכז המבצע יעמוד השנה הקובץ "רעיא מהימנא" שנערך במיוחד עבור המבצע, הדן בסוגייא העיקרית בחיי החסידים: עניינו של 'נשיא הדור' ודרכי ההתקשרות אליו.

בקובץ זה, נעשה מאמץ לירד לשרשם של הדברים, וללקט את השיחות העקריות בהם מבוארים עניינו של הנשיא, פעולותיו ואת החשיבות להתקשר אל הרבי, תוך הוספת אי-אלו מילות קישור והסברה, הנועדו להדגיש את החידושים שבכל שיחה ע"ג חברתה, ולשמור על רצף וקישור העניינים זה לזה.

בכללות, נחלק הקובץ לשני שערים: "הנשיא" – הדן בעניינו של הנשיא, אופן פעולתו והשפעתו על בני דורו. ו"העם" – העוסק בחלקם של העם בקבלת השפעותיו של הנשיא, ודרכי התקשרותם אליו.

תלמידים שיצליחו במבחנים שיתקיימו במשך המבצע על החומר הנלמד, יזכו להשתתף בהגרלה רבת -פרסים, כאשר הפרס הראשון עומד על כרטיס טיסה לחצרות קדשנו לג' תמוז. בנוסף, יוגרל למעלה ממאה סטים גדולים מספריו של הרבי, זאת בנוסף לאפשרות לקבל סט ספרים ללא הגרלה.

המבצע מתקיים לע"נ האשה החשובה מרת שרה ע"ה בת ר' יקותיאל-יהודה הי"ד רוהר, בחסותם של משפחתה שיחיו, העומדת תמיד לימין פעולותיו של ה'וועד' במשך ‏השנים ובהשתדלותו של הרב משה קוטלרסקי סיו"ר ה'מרכז-לענייני-חינוך'.

להורדת הקובץ "רעיא מהימנא" - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.