מערכת COL | יום י"ב סיון ה׳תשס״ח 15.06.2008

"שלוחי התורה" בישראל מסכמים חצי שנת פעילות מוצלחת

במלאות מחצית השנה לפרויקט "שלוחי מבצע תורה" בארץ הקודש, התקיים בשבוע שעבר יום עיון ייחודי לשלוחי תורה, בבית חב"ד אשקלון, בהשתתפות שלוחי מבצע תורה ומנהלי בתי חב"ד ■ השלוחים העלו רעיונות כיצד להגיע לקהלים חדשים, כיצד לחזק את השפעת השיעורים, וכן אודות ייעול עבודתם של השלוחי תורה מבחינה מעשית וכלכלית ■ סוכם על בניית קמפיין שיביא את נושא לימוד התורה לקהלים חדשים ואיכותיים לסיפור המלא
במלאות מחצית השנה לפרויקט "שלוחי מבצע תורה" בארץ הקודש, התקיים בשבוע שעבר יום עיון ייחודי לשלוחי תורה, בבית חב"ד אשקלון.

בדיונים השתתפו שלוחי מבצע תורה ומנהלי בתי חב"ד וכן מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח הרב נפתלי ליפסקר, במהלכו נערכו דיונים נפרדים לשלוחי תורה ולמנהלי בתי חב"ד, ואחר כך התכנסו שתי הקבוצות לסיכום ולקבלת החלטות.

השלוחים העלו רעיונות כיצד להגיע לקהלים חדשים, כיצד לחזק את השפעת השיעורים, וכן אודות ייעול עבודתם של השלוחי תורה מבחינה מעשית וכלכלית.

השלוחים סיכמו להמשיך ולבחון את הדרכים למינוף עבודת השלוחי תורה, באמצעות מפגשים נוספים שיתקיימו בעתיד. כמו כן סוכם על בניית קמפיין שיביא את נושא לימוד התורה לקהלים חדשים ואיכותיים.

השליח המארח הרב מענדל ליברמן, הרחיב דיבורו אודות הצורך בעבודה משותפת על מנת להעצים את הפעילות כולה. הרצאה מרתקת בנושא עבודה עם תקשורת נמסרה על ידי מר רן מלמד סמנכ"ל עמותת ידיד.

המשתתפים העלו על נס את התודות לסיו"ר הנהלת המרכז לענייני חינוך הרב משה קוטלארסקי על ההשתדלות הרבה בהשגת המימון להפעלת הפרוייקט.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.