מערכת COL | יום ח' סיון ה׳תשס״ח 11.06.2008

נחת במוסקבה

ב'חדר מנחם' במוסקבה חגגו ביום ראשון את סיום שנת הלימודים ומבצעי הלימוד המיוחדים שהתקיימו במהלכה, באירוע מרגש בהשתתפותו של הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר שנשא דברי תורה וברכה בפני התלמידים והוריהם. מקהלת ה'חדר' הופיעה בניצוחו של הת' אבי גדז', ומנכ"ל המוסדות הרב יוסף יצחק ליפסקר תיאר במילים נרגשות את תוצאות השקעת צוות המחנכים המסור בניהולו של ר' יוסף יצחק קעניג.
נחת במוסקבה

במהלך הכינוס עלתה בפני המשתתפים תכנית אמנותית מדהימה בה משתתפים כל תלמידי החדר כאשר הסיפור העלילתי (תלמידי חדר בתקופת הקומניזים שלומדים במחתרת) מציג בשילוב מיוחד (מי בהצגה חיה ומי בסרט המרתק, מי במצגת הלימודית ומי בשיר המרגש) את הנושא של כל אחת מהכיתות איתו צעדו התלמידים במסגרת המבצע האחרון בשלל פעילויות ומשימות.

בהמשך התקיימה חלוקת פרסים ותעודות למצטיינים במבצע לימוד המשניות בע"פ שהחל בימי ספירת העומר ובמהלכו הצליחו תלמידים רבים להבחן על כל מסכת פרקי אבות.

חתם את האירוע נאומו של נציג ההורים ר' אייזיק משה שמסיים השנה את שליחותו במוסקבה וחוזר לארץ הקודש שהודה בשם כל ההורים לצוות המחנכים על ההשקעה הברוכה בילדים ובסיום דבריו איחל לעצמו ולילדיו "למצוא בישראל חדר ברמה איכותית כמו 'חדר מנחם'.

יישר כח למנהל החדר ר' יוסף יצחק קעניג, לתמימים אבי גדז' ואליהו דיקשטיין, לר' צבי ישראלוביץ, לר' אלעזר קעניג ולשאר הצוות על ההשקעה הרבה והעזרה הנדרשת להפקת האירוע המרשים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.