מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשס״ח 10.06.2008

רד בול, ה"מעוררים" של הציבור החרדי

יצרנית משקה האנרגיה הנמכר ביותר בעולם, חילקה בליל שבועות מאות פחיות של משקה האנרגיה 'רד בול' לתלמידי ישיבות בירושלים. תחת הכותרת "תיקון ליל שבועות אמיתי, זה לא להירדם בתפילת שחרית", חולקו הפחיות לבני הישיבות כדי לסייע להם לצלוח את הלילה הקדוש בערנות מלאה.
רד בול, ה

יצרנית משקה האנרגיה הנמכר ביותר בעולם, חילקה בליל שבועות באמצעות נציגיה מאות פחיות של משקה האנרגיה 'רד בול' לתלמידי ישיבות בירושלים. תחת הכותרת "תיקון ליל שבועות אמיתי, זה לא להירדם בתפילת שחרית", חולקו הפחיות לבני הישיבות כדי לסייע להם לצלוח את הלילה הקדוש בערנות מלאה, בכושר ריכוז מעולה ובעיקר, כדי שלא יירדמו בתום ליל הלימוד - בתפילת שחרית.

למשקה רד בול הכשר מהודר של הרב ישראל יעקב ליכטנשטיין, ראב"ד בד"צ KF לונדון ובאישור הרבנות. 

בימים אלו בוחנת חברת רד בול ישראל את האפשרות לביצוע מסע הקד"מ ארוך בקיץ הקרוב, שנועד להדגים לציבור החרדי/דתי בכלל ותלמידי הישיבות בפרט את יעילותו של משקה האנרגיה.

רד בול, הינו המשקה המקורי בקטגורית משקאות האנרגיה, המחדד את החושים ומסייע לנהגים בערנות בנסיעות ארוכות, לתלמידים בתקופות מבחנים, לשומרי הלילה ולכל מי שזקוק לחידוד המחשבה.

בשבועות הקרובים יגיעו נציגי רד בול אל ישיבות רבות ברחבי הארץ בכל 'ליל שישי', במטרה לסייע לתלמידים לנצל את ליל ה"משמר" ללימוד טוב יותר, בחידוד החושים ובערנות, לשם כך אף הפיקה החברה עלון מתאים לציבור החרדי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.