מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשס״ח 10.06.2008

מבצע "מורשה": הופקה מדליה מיוחדת

במסגרת מבצע "מורשה" האירופאי "מקבלים תורה, מקבלים מתנה", הפיק ארגון "מורשה" מדליה מיוחדת, שתחולק במתנה לכל הילדים שישתתפו במבצע. על המדליה מופיעים חלקו הראשון של הפסוק "תורה ציווה", המילים "עם ישראל חי", לוגו "מורשה" ומוטיבים "קבליים" ■ המבצע כולו נערך תוך שיתוף פעולה מלא ובסיוע השלוחים לכל מדינות אירופה וב"מורשה" צופים כי בעקבות המבצע תהיה השתתפות שיא של ילדים בקריאת עשרת הדברות בבתי הכנסת  לסיפור המלא
מבצע

במסגרת מבצע "מורשה" האירופאי "מקבלים תורה, מקבלים מתנה", הפיק ארגון "מורשה" מדליה מיוחדת, שתחולק במתנה לכל הילדים שישתתפו במבצע. על המדליה מופיעים חלקו הראשון של הפסוק "תורה ציווה", המילים "עם ישראל חי", לוגו "מורשה" ומוטיבים "קבליים".

במסגרת המבצע "מקבלים תורה, מקבלים מתנה", נקראו כל הילדים להגיע לבית הכנסת בחג השבועות לשמיעת עשרת הדברות, כרצון קודשו המפורסם של הרבי וכן לעשות ארבעה מעשים טובים נוספים, כמו כיבוד הורים וחסד עם הזולת. כל ילד שיגיע לבית הכנסת וימלא אחרי הוראות המבצע יקבל מתנה וייכנס להגרלת פרסים מקומית בה יזכו שלושה ילדים מבני הקהילה בפרסים יקרי ערך מתנת "מורשה" ולהגרלה כלל אירופאית בה יזכה ילד אחד בפרס: טיול לישראל בלוויית אחד ההורים.

המבצע כולו נערך תוך שיתוף פעולה מלא ובסיוע השלוחים לכל מדינות אירופה וב"מורשה" צופים כי בעקבות המבצע תהיה השתתפות שיא של ילדים בקריאת עשרת הדברות בבתי הכנסת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.