מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשס״ח 06.06.2008

ילדי הגנים בבאר יעקב חוו את ההכנה לשבועות

ילדי הגנים בבאר יעקב חוו את ההכנה לשבועות. השליח הרב שמואל בקרמן בחר השנה לעשות את הפעילות בבתי כנסת שונים בישוב, ולכל בית כנסת הגיעו ילדי הגנים הסמוכים ■ פעילות מיוחדת נערכה גם בבית הרפואה אסף הרופא, עם הילדים המיוחדים. הילדים והמחנכים מאד התרגשו לחוות את כתיבת האותיות פעם ראשונה בחייהם לסיפור המלא
ילדי הגנים בבאר יעקב חוו את ההכנה לשבועות


השליח ורבה הראשי של אלמא אטא הרב אלחנן הכהן הגיע בלבוש הקזחי הנקרא צ'אפאן, לבוש זה נוהגים ללבוש זקני האומה, וכן נהוג לתתו במתנה לאנשים חשובים במדינה, בטקסים רשמיים שונים, כמו הרבנים הראשיים שהגיעו לביקור בקזחסטאן גם קיבלו את הצ'אפאן כאות כבוד.

השליח הרב שמואל בקרמן בחר השנה לעשות את הפעילות בבתי כנסת שונים בישוב, ולכל בית כנסת הגיעו ילדי הגנים הסמוכים. הילדים שמעו את סיפור ריב ההרים, ונתינת התורה לעם ישראל כאשר יתר האומות מסרבים לקבל את התורה, אמרו יחד פסוקי תורה, נישקו את ספר התורה, וקיבלו על עצמם להגיע בחג השבועות לבית הכנסת כדי לשמוע את עשרת הדברות.

הילדים התפלאו לשמוע שגם ילדים בקזחסטאן זוכים לשמוע את עשרת הדברות ומקיימים את המסורת היהודית. פעילות מיוחדת נערכה גם בבית הרפואה אסף הרופא, עם הילדים המיוחדים, לשם הגיע הסופר הרב שניאור זלמן שיינר, שהסביר לילדים איך כותבים ספר תורה, וכתב לכל ילד את שמו הפרטי על קלף, הילדים והמחנכים מאד התרגשו לחוות את כתיבת האותיות פעם ראשונה בחייהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.