מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשס״ח 05.06.2008

ילדי ברקת קיבלו את התורה

ילדי גני המועצה האזורית חבל מודיעין וגני חב"ד שבישוב אלעד הסמוך לברקת, השתתפו בטקס קבלת התורה לקראת חג השבועות. הטקס התקיים בניצוח בית חב"ד ברקת שבניהול הרב סעדיה מעטוף שליח חב"ד במושב. כ-650 ילדים, בשלושה מחזורים כ"י, סייעות, גננות, הורים ואנשי המושב באו לחזות זו השנה ה-12 ברציפות ב"ה בטקס מתן תורה מרגש ומיוחד  לסיפור המלא
ילדי ברקת קיבלו את התורה

ילדי גני המועצה האזורית חבל מודיעין וגני חב"ד שבישוב אלעד הסמוך לברקת, השתתפו בטקס קבלת התורה לקראת חג השבועות. הטקס התקיים בניצוח בית חב"ד ברקת שבניהול הרב סעדיה מעטוף שליח חב"ד במושב.

כ-650 ילדים, בשלושה מחזורים כ"י, סייעות, גננות, הורים ואנשי המושב באו לחזות זו השנה ה-12 ברציפות ב"ה בטקס מתן תורה מרגש ומיוחד.

וכך מספרת אחת הגננות ל-COL על החוויה:

"בכל שנה מחדש מצפה לנו הפתעה בעלת תוכן הקשור בנושא חג השבועות. כבר בהגיענו ציפתה לנו קבלת פנים ע"י צוות המתופפים של בית חב"ד ברקת. בניצוחו של הת' נאור בן משי. השנה ציפתה לנו חוויה מיוחדת בהצגת נושא המצוות הכתובות בתורה.

המנחה הגב' שולה מפעי קיבלה את הילדים בשירה ובזמרה ובאמירת פסוקים, כיבד אותנו בדבריו הרב סעדיה מעטוף רב המושב ומנהל בית חב"ד ברקת אשר העביר לילדים את המסר של בננו ערבים בעדנו ואת הוראת הרבי להגיע ולשמוע את עשרת הדברות יחד עם אבא בבית הכנסת בחג השבועות. הילדים הופעלו בשירה ובתנועה עם הגב' הדס סעיד.

הילדים צפו בהצגה הממחישה את התלבטות הילד האם לעשות מצווה לשחק עם חבר בכדור או לשמור עליו כחדש, לאחר ניצחון היצר הטוב ממשיך הילד בדרכו לביתו ורואה את שכנתו הזקנה עמוסה בסלים, מתלבט הילד האם לעזור לזקנה או להמשיך בדרכו, נזכר הוא שחג מתן תורה מתקרב ואנו מוספים במצוות, הילד מחליט בהתייעצות עם הילדים האורחים לעזור לזקנה להרים את הסלים כדי להוסיף במצוות, כשהוא ממהר הביתה מגיע ומספר לאימו על החוויות שהיו לו היום בהוספת מצוות ובו זמנית אמו מגישה לו לאכול והוא אינו רוצה את מה שהכינה נזכר הילד שהיום הוא צבר מצוות וזו מצווה גדולה לשמוע בקול אמא ע"כ אכל את האוכל שאמא הכינה בשמחה שייתן לו ה' כוח לעשות עוד מצוות. וממצווה למצווה הוא כבר מוכן לקבלת התורה.

כל הילדים נעמדו לקראת קבלת התורה לקול תרועת השופרות הקולות והברקים במעמד מרגש עד דמעות החלו הילדים לרקוד עם ספרי התורה בלוויו של הנגן יוסף חיים.

כל ילד קיבל מדבקה המציינת את השתתפותו בכנס זה וכן פרוספקט בנושא חג השבועות היוצא לאור ע"י צעירי חב"ד המרכז ושקית שתייה.

מרוגשים ונלהבים יצאו ילדי הגנים הגננות והסייעות ובצפייה לשנה הבאה בירושלים הבנויה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.