מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ח 04.06.2008

ילדי המועצה האזורית עמק לוד התאחדו לשבועות ● גלרייה

ביום שני בבוקר, נערך כנס מתן תורה בהשתתפות כ-700 ילדי גני הילדים שבמועצה האזורית עמק לוד. האווירה החגיגית, לצד חרדת הקודש, בהישמע קולות השופר, וקריאת עשרת הדיברות עשו את שלהם בחוויה שנחקקה בלב הילדים והבוגרים כאחד  ■ ראש המועצה מר מנשה משה נשא דברים בפני הילדים, וקישר בין יום שחרור ירושלים לשבועות, ולאחדות ישראל  לגלריית תמונות 
ילדי המועצה האזורית עמק לוד התאחדו לשבועות ● גלרייה
(צילום: י. בלינקו, COL)

ביום שני בבוקר, נערך כנס מתן תורה בהשתתפות כ-700 ילדי גני הילדים שבמועצה האזורית עמק לוד, ביוזמת ראש המועצה מר מנשה משה, על ידי מנהלת אגף החינוך הגב' רבקה ריבקין, ובסיוע מחלקת התרבות בראשותו של מר ניסים ענבי וגב' רונית עמר.

האווירה החגיגית, לצד חרדת הקודש, בהישמע קולות השופר, וקריאת עשרת הדיברות עשו את שלהם בחוויה שנחקקה בלב הילדים והבוגרים כאחד.

תחילתו של האירוע, במאות ילדים הצועדים רגלית מגני הילדים בכפר חב"ד הפועלים תחת ועד כפר-חב"ד בראשות ר' בנימין ליפשיץ, ומחבריהם בישובים השונים היורדים בזה אחר זה מהאוטובוסים הצהובים הכניסה המרשימה לאולם האירועים בכפר חב"ד שאורגן וקושט עד 2 אחר חצות בטוב טעם ובסדר מופתי ע"י הגננות גב' רותי רחמים וגב' יפה שפינר עם הגב' רונית עמר מהמועצה שיחד ראו בעניין שליחות של מצוה וקיום בקשת הרבי לכינוסי תורה.

ברכותיו החמים של ראש המועצה מר מנשה משה שקשר בין התאריך היום כ"ח באייר שנקבע כיום ירושלים לשבועות חג מתן תורה ולאחדות ישראל בארץ ישראל השתלבו בהנחייתה המדהימה של הגב' מלכה ידלובסקי שהפיקה אירוע בטוב טעם. הגב' רבקה ריבקין, נשאה אף היא דברים, וציינה את שמות כל הישובים, 9 במספר, מהם הגיעו הילדים.

ההתרגשות עלתה מרגע לרגע תוך שירה וריקודים בשבחה של תורתינו הקדושה ועד לשיא של כיבוי האורות וכניסת החופה כשתחתיה אבות הנושאים ספרי תורה בסבב נשיקות של כל הילדים ואז... קולות שופר עולים ומתחזקים מעבירים צמרמורות בכל הנוכחים העומדים על רגליהם לשמוע מפי הרב יצחק פרומר את עשרת הדיברות הנקראים מספר התורה, לא לפני הקריאה לבוא לביהכנ"ס בחג השבועות כדי לשמוע שם את אותן עשרת הדיברות.
 .

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.