מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ח 04.06.2008

"מורשה" במבצע שבועות מיוחד לכל ילדי אירופה

ארגון "מורשה" האירופאי, המסייע בחינוך יהודי לא-פורמאלי לכל ילדי אירופה, יצא בימים אלה במבצע שבועות מיוחד שיקיף את כל הילדים היהודיים באירופה ■ כל ילד שיגיע לבית הכנסת וימלא אחרי הוראות המבצע יקבל מתנה וייכנס להגרלת פרסים מקומית בה יזכו שלושה ילדים מבני הקהילה בפרסים יקרי ערך מתנת "מורשה" ■ המבצע כולו נערך תוך שיתוף פעולה מלא ובסיוע השלוחים לכל מדינות אירופה וב"מורשה" צופים כי בעקבות המבצע תהיה השתתפות שיא של ילדים בקריאת עשרת הדברות בבתי הכנסת לסיפור המלא

ארגון "מורשה" האירופאי, המסייע בחינוך יהודי לא-פורמאלי לכל ילדי אירופה, יצא בימים אלה במבצע שבועות מיוחד שיקיף את כל הילדים היהודיים באירופה.

במסגרת המבצע "מקבלים תורה, מקבלים מתנה", נקראים כל הילדים להגיע לבית הכנסת בחג השבועות לשמיעת עשרת הדברות, כרצון קודשו המפורסם של הרבי וכן לעשות ארבעה מעשים טובים נוספים, כמו כיבוד הורים וחסד עם הזולת. כל ילד שיגיע לבית הכנסת וימלא אחרי הוראות המבצע יקבל מתנה וייכנס להגרלת פרסים מקומית בה יזכו שלושה ילדים מבני הקהילה בפרסים יקרי ערך מתנת "מורשה" ולהגרלה כלל אירופאית בה יזכה ילד אחד בפרס: טיול לישראל בלוויית אחד ההורים.

המבצע כולו נערך תוך שיתוף פעולה מלא ובסיוע השלוחים לכל מדינות אירופה וב"מורשה" צופים כי בעקבות המבצע תהיה השתתפות שיא של ילדים בקריאת עשרת הדברות בבתי הכנסת.

ארגון "מורשה" הוקם ע"י איגוד הקהילות היהודיות באירופה, במטרה להעניק חינוך יהודי לא-פורמאלי לכל ילד יהודי באשר הוא, בכל מדינה באירופה. "מורשה" תומך בבתי ספר ליום ראשון ובקמפים ונופשונים לילדי אירופה, מוציא לאור חומרי חינוך יהודיים הנשלחים לכל הקהילות היהודיות לקראת כל חג וכן עיתון יהודי לילדים בכמה שפות ומפעיל שורה של פרויקטים לחינוך יהודי ולחיבור ילדים יהודים למסורת ולערכים.

שלוחים המעוניינים ליטול חלק במבצע מוזמנים ליצור קשר בכתובת: [email protected]

להורדת הקובץ בעברית בפורמט PDF: לחצו כאן
להורדת הקובץ בעברית בפורמט: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.