מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ח 04.06.2008

נפתחה רכישת הכרטיסים לכנס הארצי של נשי חב"ד

נפתחה רכישת הכרטיסים לכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד, שיתקיים אי"ה השנה ביום שני י"א בתמוז, בבנייני האומה בירושלים. השנה, נעשה מאמץ שלכל אישה יהיה מקום והיא תוכל להשתתף בכנס, כרצונו הקדוש של הרבי. יתקיימו שני כנסים זהים: כנס בוקר וכנס צהריים ■ אורח התוכנית האומנותית: הזמר ר' אברהם פריד, בתוכנית מיוחדת לכנס נשי ובנות חב"ד כל הפרטים
נפתחה רכישת הכרטיסים לכנס הארצי של נשי חב

נפתחה רכישת הכרטיסים לכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד, שיתקיים אי"ה השנה ביום שני י"א בתמוז, בבנייני האומה בירושלים. השנה, נעשה מאמץ שלכל אישה יהיה מקום והיא תוכל להשתתף בכנס, כרצונו הקדוש של הרבי. יתקיימו שני כנסים זהים: כנס בוקר וכנס צהריים.

בעת כתיבת שורות אלו נרכשו למעלה ממחצית הכרטיסים לכנס הבוקר ומחצית הכרטיסים לכנס הצהריים. לפיכך, כל אישה שחפצה להשתתף ולהיות חלק מהאחדות הנפלאה של נשי ובנות חב"ד, רצוי שתזדרז ותרשם כבר עכשיו במוקד המידע ורכישת הכרטיסים שמספרו 5022270 03.

בעת רכישת הכרטיס ניתן לבחור השתתפות בכנס בוקר או בכנס צהריים וכן את מקום הישיבה. ניתן לרכּוש מספר כרטיסים, ולבקש מקומות סמוכים.


זמני הכנס ומהלכו

הרבי ייחס חשיבות עצומה להשתתפות בכנס ושלח מכתבים עתירי ברכות למשתתפות בו, בכל שנה מחדש. ההשתתפות בכנס הארצי היא חוויה רוחנית ואף צינור אישי לברכה ולהצלחה בגשמיות וברוחניות. מפורסם הסיפור אודות גב' זיוה פש, שכתבה לרבי שמחיר הכנס יקר ואין באפשרותה להשתתף. לא חלפו ימים רבים והיא קיבלה ממזכירות הרבי צ'ק, שעזר לה להשתתף בכנס החשוב.

לאור הביקוש לכרטיסים הורחב הכנס השנה ויערך במתכונת כפולה. באותו יום, בבוקר ובצהריים יערכו שני כנסים זהים. להלן פירוט הזמנים:

כנס בוקר יתקיים החל מ 9:00 ועד ל- 15:30. כנס צהריים יתקיים החל מ-12:30 ועד 19:00. תוכנית הכנס היא תוכנית משולבת מהתכנסות במליאה – לאלפי הנשים והבנות יחדיו, ותוכנית חווייתית בלובי במסגרת 'יריד החוויות'.

הכנס מיועד לנשים ולבנות החל מכיתה י'. עם הכניסה למתחם בנייני האומה תקבל כל משתתפת את עיתון הכנס, התוכנייה, והשי אישי. לאחר כתיבת פדיון נפש לרבי והתכבדות, תוזמן ליריד החוויות - מפגש של טעימות ומתנות. היכרות עם מוצרים, טעימות, קבלת דוגמיות, התנסויות והפעלות מגוונות של החברות המובילות בשוק הצרכנות החרדי. היריד לא יכלול מכירות, אלא חוויה בלבד.

נציגות של ארגון נשי ובנות חב"ד, מתבקשות לפנות עם הגיען לדוכן הנציגוֹת שבלובי הכניסה.

מיד לאחר היריד תתכנסנה המשתתפות למליאה. השנה, שנת השמיטה, יעסוק הכנס ב"גיבורות הכוח עושות דברו". יועלו על נס כוחן וגבורתן של נשי ישראל בדורנו, ובדורות קודמים, בזיקה לשנת ה-20 לפטירתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מוּשקא שניאורסון נ"ע.

דרך תוכנית חסידית עשירה, לימוד וחוויה וגם דרך תוכנית אומנותית, יעמיקו המשתתפות בּסוגיות הרלוונטיות לאישה ולבת החסידית: אמונה וביטחון בה', מרכזיותה של האישה בהצבת הבית ובחינוך, עמידה מול 'עדריות' ולחץ חברתי, עבודת השליחוּת וענייני גאולה ומשיח.

אורח התוכנית האומנותית: הזמר העולמי ר' אברהם פריד, בתוכנית מיוחדת לכנס נשי ובנות חב"ד.

גם השנה תיערך הגרלה לנסיעה לרבי בין כל משתתפות הכנס, טקס סיום מבצע 'תורה כפולה ומכופלת' והצעות להחלטות טובות. מחיר הכנס כולל: קפה ועוגה, כריך ובקבוק מים, כניסה לכנס וליריד החוויות, כרטיס הגרלה לנסיעה לרבי ושי אישי – אלבום מכנס אשתקד שכולל ספר עם התכנים ותקליטור לצפייה במחשב, בו כל המופעים והשירים האהובים.

שימו לב, ההרשמה לכנס היא עד ליום ששי א' בתמוז. לאחר תאריך זה תהיה עלייה של ארבעים שקלים במחירי כל הכרטיסים.

גם השנה, לא תהיינה שמרטפיות מטעם האירוע. כל אם מביאה עמה את השמרטפית המתאימה לה. אולם מיוחד יוסדר לתינוקות יונקים בלבד ולשמרטפיות. מתוך התחשבות בכלל המשתתפות בכנס ובתינוקות עצמם, לא תותר הכנסת תינוקות לאולם האירוע.


הנחה לחברות מועדון 'נשֵי'

בעיון באגרות הקודש של הרבי, ניתן לראות באופן עקבי את עידודו לשותפות כל אישה בפעילות ארגון נשי ובנות חב"ד. הרבי ראה בשותפות בארגון כלי לברכה לכל אישה.
לקראת הכנס הארצי משיק הארגון יוזמה חדשה: מועדון 'נשי' – מועדון הבית של נשי ובנות חב"ד. מטרת המועדון: חיזוק גאוות היחידה של נשי חב"ד על ידי איגוד הנשים כחברות בארגון, תוך זכייה בהטבות מיוחדות. היוזמה פותחה לאחר חשיבה רבה, תוך היוועצות עם נציגות רבות של הארגון.

לכל מצטרפת יוענק כרטיס חברה, אשר יקנה לה הנחות משמעותיות ברכישת כרטיסים לכל אירועי ארגון נשי ובנות חב"ד. ביניהם: הכנס הארצי (הנחה של 40 שקלים), ימי עיון קיץ בנושאי הבית היהודי, יום עיון לצעירות, יום עיון למדריכות לכלות, עצרת ו' בתשרי, יום עיון לנציגות 'שפרה ופועה', כנס חנוכה, שבת קודש לרבנית, ערב ההוקרה לטובת יולדות ואימהות, שבת לנציגות הארגון ושבת לבנות הנציגות.

עוד לחברות המועדון: דיוור ישיר טרם אירועים מרכזיים בהזמנה אישית. שותפות במשוב ובחשיבה טרם אירועים מרכזיים, הגרלה שנתית אוטומטית בין כל חברות המועדון לקראת כ"ב בשבט, כנציגת נשי ובנות חב"ד בכנס השליחוֹת בניו יורק. כמו כן מתוכנן כי חברות המועדון תיהנינה מהנחות בחברות מסחריות מובילות ובשירותים מרכזיים לציבור.

ההצטרפות למועדון 'נשי' כרוכה בתשלום סמלי של עשרה שקלים לחודש. ניתן לשלם בהוראת קבע, בכרטיס אשראי, בצ'קים או במזומן, בתשלום שנתי אחד או בתשלומים.

שנת חברות תמימה היא מכנס ארצי לכנס ארצי. בעלת הכרטיס זכאית להטבות השנתיות הנ"ל מיום רכישתו ועד לכנס הקיץ הבא. תהליך ההצטרפות למועדון מתחיל בימים אלו, בד בבד עם מכירת כרטיסי הכנס. ניתן להצטרף כחברת מועדון בעת רכישת הכרטיסים לכנס ולקבל מיידית הנחה של 40 ₪ על כרטיס הכנס. כרטיס החברוּת האישי יישלח ביחד עם כרטיס הכנס לבית הרוכשת.


מאגר נשי ובנות חב"ד

אם לא קיבלת הזמנה אישית לביתך\ אנא התקשרי למשרדי הארגון בטלפון 9606142 03 או 9607986 03, ועדכני את פרטייך במאגר הארגון.
את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך מוקד המכירות בלבד, בטלפון: 5022270 03.
הבטיחי את מקומך ונתראה בעזרת ה' בכנס הארצי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.