מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשס״ח 04.06.2008

ח"כ ליצמן מציע לממש את בקשת הרבי

במכתב ששיגר יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ הרב יעקב ליצמן אל שר התמ"ת, ר' אלי ישי, בסוף השבוע האחרון, הוא קורא לו לגבש יחדיו בלוק טכני כדי להתמודד עם כל סיטואציה פוליטית אפשרית, כאשר לדעתו ההליכה המשותפת תגדיל באופן משמעותי את כוח הנציגות החרדית ותביא להישגים מרובים לתועלת הציבור החרדי * ח"כ הרב יעקב ליצמן מציין כי "כל גדולי ישראל שליט"א סבר שבכך ניתן להגיע להישגים מרובים, בד בבד עם הרעיון המבורך של אחדות ושלווה שמביאה בכנפיה ברכה עד בלי די". 
ח
ליצמן בביקורו בכפר-חב"ד. מימינו: ר' בנימין ליפשיץ • צילום ארכיון: י. בלינקו
במכתב ששיגר יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ הרב יעקב ליצמן אל שר התמ"ת, ר' אלי ישי, בסוף השבוע האחרון, הוא קורא לו לגבש יחדיו בלוק טכני כדי להתמודד עם כל סיטואציה פוליטית אפשרית, כאשר לדעתו ההליכה המשותפת תגדיל באופן משמעותי את כוח הנציגות החרדית ותביא להישגים מרובים לתועלת הציבור החרדי.

במכתבו, הוא מיצר על העובדה שהבלוק הטכני שדובר בזמנו עם ש"ס, לא בא לידי מימוש בעת המו"מ הקואליציוני בתחילת מושב הכנסת ה-17. "הכל מידי שמים" הוא כותב "אולם בעינינו, עיני בשר ודם חש אני החמצה – לדוגמא – שלא התמנית לשר האוצר כפי שהצעתי בזמנו בעת המו"מ הקואליציוני, או לבעל השפעה מקבילה לשר אוצר.

הוא גם מזכיר במכתבו כי "עקב ההליכה המפוצלת נגרמו נזקים רבים ליהדות החרדית. לו היינו באים 18 ח"כים כאחד (כגודלה של סיעת העבודה), יכולנו לדרוש עוד דברים רבים. אני גם חש החמצה שלא קיבלנו את קצבאות הילדים, את חוק החינוך החרדי ועוד הישגים שיכולנו להשיג לו היינו הולכים יחדיו כגוש מאוחד ומלוכד".

ח"כ הרב יעקב ליצמן מציין כי "כל גדולי ישראל שליט"א סבר שבכך ניתן להגיע להישגים מרובים, בד בבד עם הרעיון המבורך של אחדות ושלווה שמביאה בכנפיה ברכה עד בלי די".

"אשמח אם הפעם - בכל קונסטלציה אפשרית, אם זה במינוי קואליציה חדשה או בבחירות קרובות – הרעיון יצא מהכוח אל הפועל וכך תוכל סיעת ש"ס להגיע למטרות גבוהות יותר כשם שסיעת יהדות התורה תוכל לעמוד על דרישותיה הבלתי מתפשרות ביתר נחרצות".

"אני בטוח" הוא מסיים את מכתבו "כי בכוחות משותפים יתרבה כבוד שמים והאמת והשלום ינצחו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.