מערכת COL | יום כ"ט אייר ה׳תשס״ח 03.06.2008

פרסום מבצע "אהבת ישראל" לרגל שנת הל"ב להכרזתו

בח"י באלול תשל"ו הכריז הרבי על מבצע "אהבת ישראל", במסגרת "עשרת המבצעים" הכלליים ■ השנה היא השנה הל"ב להכרזת המבצע, ובעמדנו ערב חג השבועות, חג מתן תורתנו, אין זמן מתאים יותר להגביר את הפעילות במבצע "אהבת ישראל"  ■ בהתאם להוראות הרבי – להגביר את הפעולות של אהבת-ישראל בשבת שלפני חג השבועות, באה ההתעוררות לנצל את שבת פ' נשא, שלפני חג השבועות, ואת חג השבועות עצמו, כדי לפרסם בציבור מתפללי בתי הכנסת את קריאת הרבי במבצע זה ■ צעירי-חב"ד הדפיסו מודעה ופלייר בסגנון המיועד לציבור הדתי בכלל והחרדי בפרט לסיפור המלא
פרסום מבצע
בח"י באלול תשל"ו הכריז הרבי על מבצע "אהבת ישראל", במסגרת "עשרת המבצעים" הכלליים. כידוע, מצוות אהבת ישראל היא היסוד לכל הפעילות של חב"ד עם הציבור הרחב, ואין צורך להאריך בדבר הידוע והמפורסם.

בציבור אנ"ש השתרש שמבצע "אהבת ישראל" מכוון לכל אחד ואחד לעצמו, אך הרבי הדגיש שגם מבצע זה (כמו שב"מבצע תפילין" - מניחים תפילין עם הזולת), גם במבצע "אהבת ישראל" - צריך ליישמו עם הזולת, דהיינו לפעול על הזולת שאף הוא יתנהג ב"אהבת ישראל" ויפעל זאת גם אצל חבריו ומכריו.

בעמדנו ערב חג השבועות, חג מתן תורתנו, שבעניינו נאמר בתוה"ק "ויחן שם ישראל" בלשון יחיד – "כאיש אחד בלב אחד", הוא הזמן המתאים להגביר את הפעילות במבצע "אהבת ישראל".

אי לכך ובהתאם להוראות הרבי – להגביר את הפעולות של אהבת-ישראל בשבת שלפני חג השבועות, באה ההתעוררות לנצל את שבת פ' נשא, שלפני חג השבועות, ואת חג השבועות עצמו, כדי לפרסם בציבור מתפללי בתי הכנסת את קריאת הרבי במבצע זה.

בהתאם לכך הוציאו לאור בצעירי-חב"ד מודעה ופלייר בסגנון המיועד לציבור הדתי בכלל והחרדי בפרט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.