מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשס״ח 02.06.2008

השלוחים במוסקבה בדיון על הסגרת קליין לקולומביה

עיתוני סוף השבוע בארץ ואתרי אינטרנט בשפה הרוסית דיווחו כי במשפטו של סא"ל (מיל.) יאיר קליין, אשר יוצג ע"י עו"ד מרדכי ציבין, עו"ד ימפולסקי ועו"ד פבלוב, לא נכח כל נציג מהקונסוליה הישראלית במוסקבה וגם לא מגוף כלשהו ישראלי רשמי אחר ■ זאת, פרט לכמה מהשלוחים במוסקבה - הרב שמואל קופרמן, הרב בקרמן, הרב פרידמן והרב עמרם בן אברהם - אשר מצאו לנכון להיות נוכחים באולם המשפט, דבר אשר עודד את רוחו של קליין ושידר לשופטים מסר כי הנושא חשוב ליהודים תושבי מוסקבה  לסיפור המלא
השלוחים במוסקבה בדיון על הסגרת קליין לקולומביה
הרב פרידמן, הרב בקרמן, ועו"ד מרדכי ציבין. מאחור נראה יאיר קליין בטלוויזיה במעגל סגור

עיתוני סוף השבוע בארץ ואתרי אינטרנט בשפה הרוסית דיווחו כי במשפטו של סא"ל (מיל.) יאיר קליין, אשר יוצג ע"י עו"ד מרדכי ציבין, עו"ד ימפולסקי ועו"ד פבלוב, לא נכח כל נציג מהקונסוליה הישראלית במוסקבה וגם לא מגוף כלשהו ישראלי רשמי אחר.

זאת, פרט לכמה מהשלוחים במוסקבה - הרב שמואל קופרמן, הרב בקרמן, הרב פרידמן והרב עמרם בן אברהם - אשר מצאו לנכון להיות נוכחים באולם המשפט, דבר אשר עודד את רוחו של קליין ושידר לשופטים מסר כי הנושא חשוב ליהודים תושבי מוסקבה.

במהלך המשפט, קרא השליח עמרם פרקי תהילים, ונציגי התקשורת הרבים התרכזו בדמותו וצילמו אותו ללא הרף. לאחרונה, מבקר הרב שמואל קופרמן, באופן קבוע, את קליין. הרב קופרמן הוא האדם היחיד, פרט לעורכי הדין, אשר מבקר את קליין.

במשפטו של קליין קבע ביהמ"ש העליון של מוסקבה כי קליין יוסגר לקולומביה על מנת לרצות עונש של 10 שנים ושמונה חודשים בשל אימון צבאי של חוואים בשיטות גרילה. ההסגרה של קליין חושפת אותו לאפשרות כי הוא יירצח בידי אסירים בכלא או בידי גופים של השלטון.

בסוף השבוע, הצליחו עו"ד ציבין וימפולסקי לעכב את ההסגרה באמצעות צו, אשר ניתן על ידי ביהמ"ש לזכויות האדם שעל יד מועצת אירופה שבשטרסבורג. בכך עוכב פסק הדין של ביהמ"ש במוסקבה, עד אשר תינתן החלטה סופית בביהמ"ש בשטרסבורג.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.