מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשס״ח 02.06.2008

'תבונה – הדרכה לתקציב המשפחה' יוצאת לדרך

עם קבוצה איכותית של עשרים וחמישה אברכים שעברו מבחנים קפדניים, יוצאת לדרך תוכנית הכשרת המדריכים (הבאים) של ארגון 'תבונה' ■ המדריכים שיעברו את הקורס ישולבו במערך של סדנאות שיערכו בכל רחבי הארץ במקביל להרצאות שמקיים ארגון 'תבונה' בשנה האחרונה, ויהוו את הסגל המקצועי המרכזי של הארגון  כל הפרטים
'תבונה – הדרכה לתקציב המשפחה' יוצאת לדרך

עם קבוצה איכותית של עשרים וחמישה אברכים שעברו מבחנים קפדניים, יוצאת לדרך תוכנית הכשרת המדריכים (הבאים) של ארגון 'תבונה'. המדריכים שיעברו את הקורס ישולבו במערך של סדנאות שיערכו בכל רחבי הארץ במקביל להרצאות שמקיים ארגון 'תבונה' בשנה האחרונה, ויהוו את הסגל המקצועי המרכזי של הארגון.

ארגון 'תבונה – הדרכה לתקציב המשפחה', שם לו למטרה להעמיד בראש סדר היום הציבורי את נושא כלכלה נבונה של תקציב המשפחה. באמצעות הרצאות וסדנאות שהארגון עורך לצעירים, הוא מטמיע את החשיבות של נושא זה בציבור הרחב ומונע ממשפחות רבות להצטרף למעגל העוני.

לקורס שנפתח בימים אלו נרשמו כ-200 נציגי קהילות וארגוני חסד, מהם נבחרו עשרים וחמישה מרצים מכל רחבי הארץ שעברו את המבחנים הקפדניים בהצלחה. הקורסים נערכים בשיתוף המרכז החרדי להכשרה מקצועית, ונמסרים מפי מומחים בתחום הכלכלה הנבונה.

לדברי מנהלי הארגון, המדריכים שיעברו את הקורס ישולבו במערך הסדנאות של 'תבונה' בכל הארץ. המדריכים מתגוררים בכל רחבי הארץ מצפת וחיפה שבצפון עד אופקים ונתיבות שבדרום וחדורי רוח שליחות להציל ולמנוע את המשפחה הענייה של העתיד.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.