מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשס״ח 02.06.2008

קסם אבני החושן ברמת השרון

הערב החודשי לנשים של בית חב"ד ברמת השרון, נערך לקראת ר"ח סיון, בסימן המעבר בין חודש הרפואה למתן תורה "מפנינים יקרה". כיבוד בריאותי מקורי הוגש לכמאה המשתתפות, שמילאו את אולם מתנ"ס קרית הצעירים ■ האורחת המאמנת, הגב' שגיא לב-ארי, העניקה טיפים כיצד לדאוג לבריאותנו הפיזית והנפשית בשיגרת היום-יום ■ הרב אורי ליפש, ריתק במשך שעה ארוכה אודות קסם אבני החושן, והרצה על הריפוי באמצעות קריסטלים ואבני סגולה לסיפור המלא
קסם אבני החושן ברמת השרון
כתב COL

הערב החודשי לנשים של בית חב"ד ברמת השרון, נערך לקראת ר"ח סיון, בסימן המעבר בין חודש הרפואה למתן תורה "מפנינים יקרה". כיבוד בריאותי מקורי הוגש לכמאה המשתתפות, שמילאו את אולם מתנ"ס קרית הצעירים.

המנחה והמארגנת השליחה הגב' מירי לוין, פתחה בדבר תורה אקטואלי. לאחריו היא הזמינה את האורחת המאמנת גב' שגיא לב-ארי, לתת טיפים איך לדאוג לבריאותנו הפיזית והנפשית בשיגרת היום-יום. לב-ארי המתמחה בטיפול הוליסטי הדגימה יחד עם המשתתפות תרגילים פיזיים, תוך הסברת תאוריית מרכזי האנרגייה ושילוב של גוף ונפש רוח ונשמה.

בחלקו השני של הערב הופיע הרב אורי ליפש, שריתק במשך שעה ארוכה אודות קסם אבני החושן. הרב ליפש הרצה על הריפוי באמצעות קריסטלים ואבני סגולה, תוך ציטוט מקורות תורניים, וכיצד אפשר בע"ה להתגבר על בעיות ואלרגיות למינהן ע"י האנרגיות שבאבנים.

בשעת ערב מאוחרת הסתיים הערב בברכת חודש טוב ומבורך, לקבלת התורה בשמחה ובפנימיות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.