מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשס״ח 02.06.2008

מוסקבה: אשה חרדית נרצחה, חב"ד מסייעים

בשעה שליוותה את חברתה לישיבת "אהלי יעקב" במוסקבה, אישה חרדית בשם הגב' יעל אנדטינוב נרצחה באכזריות על-ידי נרקומן ■ אנשי החברא קדישא שעל ידי הרבנות הראשית לרוסיה שוהים באיזור הרצח, מנקים את כתמי הדם, ומלקטים חפצים מגואלים בדם שהתפזרו באיזור ■ במקביל, הרב הראשי של רוסיה, הרב בערל לאזאר, פועל מול השלטונות המקומיים כדי למנוע את נתיחת גופתה ועובד עם ארגון זק"א להבאת גופתה לקבורה בישראל לסיפור המלא
מוסקבה: אשה חרדית נרצחה, חב

כתב COL

אישה חרדית, הגב' יעל אנדטינוב, הנמצאת בשליחות ברוסיה, נרצחה במוסקווה לאחר שגרונה שוסף ע"י בידי נרקומן. האישה ליוותה חברה לישיבת אהלי יעקב במוסקבה, שם נתקלה בנרקומן שדקר אותה. הנרצחת נמצאת ברוסיה בשליחות, במסגרתה מלמד הבעל בישיבת אהלי יעקב.

ר' שייע דייטש, מהחברא קדישא שעל ידי הרבנות הראשית לרוסיה מסר בשיחה עם COL כי אנשי החברא קדישא שוהים באיזור הרצח, מנקים את כתמי הדם, ומלקטים חפצים מגואלים בדם שהתפזרו באיזור. עוד סיפר כי עדי ראייה בזירת האירוע אמרו שבשעת לילה נשמעה צעקה ליד הישיבה, וכוחות כיבוי אש הממוקמים ליד הישיבה, הגיעו לזירה במהרה. הם הזעיקו את המשטרה, שהצליחה לתפוס את החשוד ברצח. ככל הנראה, הרקע לרצח פלילי.

דייטש סיפר עוד, כי בעלה של הנרצחת, שלא היה אתמול בישיבה, ראה שהיא מתמהמהת לחזור ויצא לחפש אחריה. כשהגיע לפתח הישיבה ראה את ההתקהלות במקום, ושם התבשר על שאירע.

מתנדבי זק"א במוסקבה אספו את הדם מזירת האירוע, כמתחייב על-פי ההלכה. במקביל, הרב הראשי של רוסיה, בערל לאזאר, פועל מול השלטונות המקומיים כדי למנוע את נתיחת גופתה ומסייע יחד עם ארגון זק"א להבאת גופתה לקבורה בישראל.

משפחת הנרצחת הגיעה למוסקבה לשם שליחות, במסגרתה מלמד הבעל בישיבת אהלי יעקב. לזוג שני ילדים. נמסר, כי הגופה במשטרה עד לבירור המקרה.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.