מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשס״ח 02.06.2008

שגריר ישראל הפשיל שרוול למראה אנשי חב"ד

15 שלוחים במדינות מרילנד ומזרח וירג'יניה הדגימו ביום ראשון השבוע מה יכולה להיות התוצאה של איחוד כוחות: 1000 גברים הניחו תפילין ונשים קיבלו נרות שבת-קודש ■ ב"יום ישראל" שנערך למרגלות גבעת הקפיטול בוושינגטון הבירה הוקם דוכן חב"ד עליו לא היה ניתן לדלג: אפילו לא שגריר ישראל סלי מרידור ■ וגם: מה המספר של "קרקפתות" שנמצאו באירוע לדיווח וגלריית תמונות 
שגריר ישראל הפשיל שרוול למראה אנשי חב

קבוצה של 15 שלוחים וחמישה בחורים, שעבדו בתורנויות, סייעו לגברים מכל הגילאים להניח תפילין ב"אירוע ישראל" השנתי של הפדרציה היהודית בוושינגטון הבירה.

60 יהודים שנמצאו בגדר "קרקפתא" (מושג הלכתי למי שלא הניח תפילין בחייו) הניח תפילין בדוכן המיוחד שהוקם בצדדי האירוע. לנשים הוצע ערכות נרות שבת-קודש והתבקשו להעביר את הערכה הלאה במקרה שהן כבר מדליקות נרות.

מנהיגי קהילות רבים עצרו להביע תודות לשלוחים על היידישקייט שהביאו לאירוע. בהם נמנה שגריר ישראל לארה"ב סלי מרידור שהפשיל את שרוולו למראה רצועות התפילין.

היה זה מאמץ משותף של השליח בוושינגטון הבירה הרב לוי שם-טוב והשליח הרב שלום רייטשיק מאפר מונגומרי קאונטי במרילנד שהביא למספר המרשים של למעלה מאלף גברים ונשים שעשו מצוות בדוכן.

השלוחים שפעלו במשך חמש שעות רצופות: השליח הראשי למזרח וירג'יניה הרב שלום דייטש, הרב לוי דייטש מטייסונס והרב לייבל פיינלנד מרסטון והורנדון.

והשלוחים למרילנד: השליח הראשי הרב שמואל קפלן והשלוחים הרב בנציון גייסינסקי משבי צ'ייס, הרב בערל וולבובסקי מסילבר-ספרינג, הרב מענדל בלומינג מפוטומק, הרב לוי באקמן מאוניברסיטת מרילנד, הרב מענדל קפלן מגרמנטאון, והתמימים לייבל קסלמן ושמולי דרוק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.