מערכת COL | יום כ"ז אייר ה׳תשס״ח 01.06.2008

בואו להפגין נוכחות: בלומברג מגיע לשכונה

בעקבות הפשע המאיים על רחובות קראון-הייטס, ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג יגיע לשכונה היום (ראשון) בשעה 12 אחר-הצהריים בליווי מפקד המשטרה ריי קלי וכלי תקשורת מקומיים ■ "בלומברג מגיע כי איכפת לו והוא רוצה להראות נוכחות", אמר ל-COL בכיר בלשכת בלומברג בשיחה שלא לציטוט ■ סגן יו"ר ועד הקהל צבי לאנג העביר קריאה: "חשוב מאוד שניראה שם בהמונינו באירוע הזה" לסיפור המלא
בואו להפגין נוכחות: בלומברג מגיע לשכונה

מאת כתב COL בניו-יורק

ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג החליט סוף סוף לבקר בשכונה. זה לא שהוא חייב או הבטיח בעבר לעשות זאת, אלא היה זה יותר המצב שביקש זאת (או לפחות העסקנים שרוצים להצטלם איתו).

היום (ראשון) בשעה 12 אחר-הצהריים, בלומברג יגיע לקראון-הייטס מלווה במפקד המשטרה הקשוח ריי קלי, אנשי לשכתו ועשרות כלי תקשורת מקומיים.

האירוע הוא ההפנינג השנתי של תחנת 71 של משטרת ניו-יורק המפקחת על קראון-הייטס. רמת הפשיעה עלתה בשכונה, לדעת תושבים. הכאת נער שחור על-ידי חסיד ולאחריו פציעת נער חב"די גרמה להתמרמרות רבה בקרב התושבים החסידים והשחורים.

ד"ר צבי לאנג, סגן יו"ר ועד הקהל של קראון-הייטס, ביקש להעביר באמצעות COL את ההודעה הבאה: "יהיו באירוע הרבה כלי תקשורת וחשוב מאוד להראות נוכחות ענקית באירוע. בואו נעשה קידוש השם!"

ההפנינג ייערך בגן "לפרטס פארק" ברחוב איסט ניו-יורק, בין אלבני וקינגסטון. הוא יכלול מתקני שעשועים, קוסם, רכיבה על סוסים, ואוכל כשר למהדרין (נקניקיות רובשקין, הבטיחו המודעות).

בשיחה שלא לציטוט, בכיר בלשכתו של בלומברג אמש (מוצ"ש) בשיחה טלפונית עם COL: "ראש העיר מגיע כי איכפת לו והוא רוצה להראות נוכחות. הרבה כבר נעשה בפגישות במועצת העירייה ועם המשטרה בכל הקשר למה שקורה בשכונה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.