מערכת COL | יום כ"ז אייר ה׳תשס״ח 01.06.2008

היו"ר החב"די של מירון תובע בגין נזקים שנגרמו בל"ג בעומר

"מושב מירון יתבע את 'מרכז המקומות הקדושים', את המשטרה, את יוסי שווינגר וישראל דרעי באופן אישי", כך אומר ל'בחדרי חרדים' יו"ר ועד מושב מירון, ר' מרדכי הלפרין. הלפרין טוען, כי למושב ולתושביו נגרמו נזקים עצומים כתוצאה מהתנהלות הגופים והאישים המוזכרים בהיערכות לחגיגות ל"ג בעומר ■ בתוך כך, הוגשה תביעת דיבה בסך 100,000 שקל כנגד עיתון 'המודיע', בגין פרסומים שקריים ומגמתיים באשר לכוונות מושב מירון במאבקו כנגד מרכז המקומות הקדושים והמשטרה  לסיפור המלא
היו
"לא ייתכן שאנשים עשו בשטחי המושב כבשלהם" ● מירון שבוע לפני ל"ג בעומר

"מושב מירון יתבע את 'מרכז המקומות הקדושים', את המשטרה, את יוסי שווינגר וישראל דרעי באופן אישי", כך אומר ל'בחדרי חרדים' יו"ר ועד מושב מירון, ר' מרדכי הלפרין. הלפרין טוען, כי למושב ולתושביו נגרמו נזקים עצומים כתוצאה מהתנהלות הגופים והאישים המוזכרים בהיערכות לחגיגות ל"ג בעומר.

הלפרין מספר כי התקבלה החלטה בוועד המושב – ללכת עד הסוף. "לא ייתכן שכל קצין משטרה זוטר או כל מקורב של אנשי מרכז המקומות הקדושים מכניס את המשפחה שלו לתוך המטעים שלנו. לא ייתכן ששוינגר וחבריו עושים בשטחי המושב כבשלהם", אומר הלפרין.

והוא נותן דוגמה לעוול שהתרחש, לדבריו: "חסידי צאנז-ארה"ב, שרבם הגיע לארץ, ביקשו לשכור שטח גדול בתוך המושב, ליד מטע שזיפים. מדובר בעיסקה שהיתה מכניסה כסף למושב, באו שוינגר ואנשיו והשתלטו על השטח. הם פשוט פלשו לתוכו. מעבר לנזקים שנגרמו למקום, אנחנו הפסדנו כסף שיכולנו לקבל מהשכירות. מניעת הרווח הזו גם כלולה בתביעה.

"זה לא הנזק היחיד, זו רק דוגמה. הפסדנו עוד הרבה הכנסות בגלל אנשי המקומות הקדושים. לגבי הנזקים, כל השבוע עבדנו, הבאנו שמאים וצוותי צילום שתיעדו ומדדו הכל. שכרנו משרד עורכי דין מהגדולים בארץ, והם עובדים כעת על הכנת התביעה", מספר הלפרין.

כאמור, מושב מירון מתכווין לתבוע את יוסי שוינגר וישראל דרעי באופן אישי בגין אחריות לנזקים.

בתוך כך, הוגשה תביעת דיבה בסך 100,000 שקל כנגד עיתון 'המודיע', בגין פרסומים שקריים ומגמתיים באשר לכוונות מושב מירון במאבקו כנגד מרכז המקומות הקדושים והמשטרה.

הלפרין טוען כי המודיע ועיתונים חרדים נוספים מהווים 'עיתונות מגוייסת'. "הם פועלים על פי אינטרסים ושיקולים צרים, והכתבות הן מגמתיות ומשמיצות". לדבריו, ועד מושב מירון החליט 'ללכת עד הסוף' בסיפור הזה. "אנחנו עוברים על קטעי העיתונות מערב ל"ג בעומר. כל מי שכתב עלינו שקרים והשמצות, שיצפה לחטוף גם כן תביעת דיבה. ככה זה לא הולך, נשים לזה סוף".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.