מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשס״ח 30.05.2008

בטאון "העדה החרדית": "החב"דניקים אינם ברי שיח"

בטאון "העדה" של "העדה החרדית" בירושלים, היוצא לאור לקראת שבת במדבר, מסקר בהרחבה את פעילות העדה החרדית במירון בל"ג בעומר ■ פרק מיוחד בסיקור על "הצלחות האירגון" במירון עוסק איך לא ב"אזהרה הגדולה והחמורה נגד מציבי מסכי הוידאו", ובין השאר נכתב: "השנה הצלחנו לצמצם את הפגעים האלו, כאשר בזמנים ניכרים לא הופעלו כלי הוידאו, וכל זה למרות שאותם פעילים אינם ברי שיח שאפשר לדון עימם לצורך העניין"... לסיפור המלא
בטאון
"ואף התחכמו למגן את המסכים ברשתות ולהציב שמירה תמידית"...
בטאון "העדה" של "העדה החרדית" בירושלים, היוצא לאור לקראת שבת במדבר, מסקר בהרחבה את פעילות העדה החרדית במירון בל"ג בעומר.

פרק מיוחד בסיקור על "הצלחות האירגון" במירון עוסק איך לא ב"אזהרה הגדולה והחמורה נגד מציבי מסכי הוידאו", וכך נכתב:

"הכנה נוספת לקראת יומא דהילולא ערכו שומרי טוהר המחנה, כאשר יצאו מבעוד מועד באזהרה גדולה וחמורה נגד מציבי מסכי הוידאו, הן בדרך "מהדרין" והן בשאר דברים מרכזיות, ומכשילים את כלל הציבור בריש גלי בכלים שנאסרו על ידי כל גדולי הדור הקודם תחת מסווה של פעילות והפצת רעיונות".

"הדבר עומד מזה מספר שנים לצנינים בעיני המוני העולים למירון, והשנה הצלחנו לצמצם את הפגעים האלו, כאשר בזמנים ניכרים לא הופעלו כלי הוידאו, וכל זה למרות שאותם פעילים אינם ברי שיח שאפשר לדון עימם לצורך העניין, ומרוב עיסוקם בקירוב רחוקים, נאלצים הם לרחק קרובים, ולא להקשיב ולהתייחס לתחנוניהם, ואף התחכמו למגן את המסכים ברשתות ולהציב שמירה תמידית. אך אחרי הכל ראו גם הן כי אין המקום הפקר לצפצף בגלוי נגד איסורם של גדולי ישראל, ולהמרות את פיהם לעיני כל ישראל".  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.