מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשס״ח 30.05.2008

הקבוצה – סאטמר, הכשרות – חב"ד

ימות המשיח: קבוצת חסידי סאטמר מארה"ב שהגיעו לשהות בצפת לרגל ל"ג בעומר, שהו במלון מפואר תחת כשרותו של רב קהילת חב"ד ומנהל מחלקת הכשרות בעיר, הרב מרדכי ביסטריצקי ■ רבני הבד"צ של "העדה החרדית" החליטו כי הם יסתפקו במשלוח נציג לבד שיפקח, אך כל פעולות ההכשרה ייעשו ע"י מערכת הכשרות של הרב ביסטריצקי  כל הפרטים
הקבוצה – סאטמר, הכשרות – חב
מלון ספא כנען בצפת

ימות המשיח: קבוצת חסידי סאטמר מארה"ב שהגיעו לשהות בצפת לרגל ל"ג בעומר, שהו במלון מפואר תחת כשרותו של רב קהילת חב"ד ומנהל מחלקת הכשרות בעיר, הרב מרדכי ביסטריצקי.

לפני תקופה קצרה פנתה קבוצת חסידי סאטמר מניו יורק למחלקת ההזמנות במלון כנען ספא בצפת, כאשר דנו בנוגע לכשרות נאמר להם כי המלון הוא תחת כשרותו של הרב ביסטריצקי מנהל מחלקת הכשרות בעיר צפת. תחילה פנו מנהלי הקבוצה אל הרב ביסטריצקי בבקשה לאפשר להם לעשות באופן חריג שבת במלון בהכשר של הבד"ץ העדה החרדית, אך הרב ביסטריצקי הבהיר להם כי בתי העסק בצפת הינם תחת השגחתו בלבד, אולם אין כל בעיה לעבוד בשיתוף פעולה עם הבד"צ כפי שהיה בעבר.

מנהלי הקבוצה פנו בעניין לבד"ץ העדה החרדית ורבני הבד"צ החליטו כי במקרה זה של הכשר הרב ביסטריצקי, יסתפקו במשלוח נציג בלבד וכי כל פעולות ההכשרה ייעשו ע"י מערכת הכשרות של הרב ביסטריצקי, כאשר נציגם נוכח. 

לאחר מכן סוכמו נוהלי הכשרות, וביום רביעי בערב נכנסו למלון צוות ההכשרה של הרב ביסטריצקי והכשירו את המלון מכשרות רגילה לכשרות של מהדרין.

המשגיח הראשי של הרב ביסטריצקי נותר במלון עד יום א' על מנת להשגיח על הנעשה במטבח ובחדרי האוכל וביחד עמו שהה במלון גם משגיח מירושלים שהיה נציג של רבני העדה החרדית.

אחד המנהלים במלון עמו שוחחנו סיפר ל-COL כי הרב ביסטריצקי ערך שתי ביקורות פתע במלון, פעם אחת בערב שבת ופעם נוספת מיד לאחר צאת השבת.

הרב ביסטריצקי עצמו סירב לשוחח בנושא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.