מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשס״ח 30.05.2008

הגיליון השלישי של מעיינותיך לצעירים ● להורדה

הגיליון השלישי של מעיינותיך לצעירים יוצא לאור בימים אלו על ידי השלוחי תורה ב'תורת חב"ד לבני הישיבות' הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד, לקראת חג השבועות ועוסק בענייני לימוד התורה על פי תורת החסידות. הגיליון מאופיין בכתיבה ברמה גבוהה ובשפתם של בני הנוער ■ גליון מעיינותיך לצעירים יצא הפעם ב- 15,000 עותקים (!) והוא יחולק על ידי השלוחי תורה של תורת חב"ד ופעילים נוספים במאות מוסדות חינוך דתיים על יסודיים בישראל ובכללם הישיבות תיכוניות ואולפנות  להורדת הקובץ
הגיליון השלישי של מעיינותיך לצעירים ● להורדה

הגיליון השלישי של מעיינותיך לצעירים יוצא לאור בימים אלו על ידי השלוחי תורה ב'תורת חב"ד לבני הישיבות', הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד, לקראת חג השבועות ועוסק בענייני לימוד התורה על פי תורת החסידות. הגיליון מאופיין בכתיבה ברמה גבוהה ובשפתם של בני הנוער.

במרכז הגיליון מופיע ראיון ארוך ומעניין שערך יאיר בורוכוב עם הנגיד ר' לוי לבייב בו הוא מספר על ילדותו ומדבר הרבה על הרבי, על לימוד התורה ועל הדברים החשובים בחיים. "השאיפה שלי", מסיים לבייב את הראיון, "שההתבוללות בעולם היהודי תרד לאפס; שלא יהיה ילד יהודי אחד שיחסר לו ידע יהודי על נותן התורה ועל חלקו בשרשרת הנצח של העם היהודי; שכל יהודי באשר הוא יחוש קשר לעם הנצח, ילמד תורה ויקיים מצוות. מתוך השאיפות הללו אמשיך לתמוך בפעילות החינוכית בכל העולם".

לגליון מעיינותיך לצעירים יצא הפעם ב- 15,000 עותקים (!) והוא יחולק על ידי השלוחי תורה של תורת חב"ד ופעילים נוספים במאות מוסדות חינוך דתיים על יסודיים בישראל ובכללם הישיבות תיכוניות ואולפנות.

להורדת הקובץ בפורמט PDF: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.