מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשס״ח 29.05.2008

טעימת חסידות בסניף החדש של מעיינות לנשים

חודשים ספורים מאז פתיחתה של התוכנית, מבקרים את המקום קבוצות של בעלי בתים מחוץ לארץ. כחלק מהמסלול בארץ הקודש נקבע ביקור בסניף החדש של מכון מעיינות לנשים ■ קבוצת הבעלי בתים הגיעו יחד עם השלוחים הרבנים שלום בער דייטש מצפון וירג'יניה, דוד אליעזרי מאורנג' קאונטי, משה קראסיאנסקי מונטריאל והרב בני קרסיאנסקי ממנהטן לידיעה בהרחבה
טעימת חסידות בסניף החדש של מעיינות לנשים

חודשים ספורים מאז פתיחתה של התוכנית, מבקרים את המקום קבוצות של בעלי בתים מחוץ לארץ. כחלק מהמסלול בארץ הקודש נקבע ביקור בסניף החדש של מכון מעיינות לנשים.

ראשית, סיירו בקמפוס הרחב, יחד עם מנהל התוכנית הרב מאיר לוינגר, והביעו את התפלאותם על מקום כה מיוחד בלב העיר ירושלים, והתרשמו מאד מהמקום אשר מקדש שם שמים.

הביקור נמשך כשהתפלגו לקבוצות קטנות לטעום טעם של חסידות, על ידי לימוד בחברותא עם התלמידות של המכון. עיקרו של הסיור כאשר הרב שמואל בראון מישיבת מעיינות, מסר הרצאה שריתקה  את השומעים.

קבוצת הבעלי בתים הגיעו יחד עם השלוחים הרבנים שלום בער דייטש מצפון וירג'יניה, דוד אליעזרי מאורנג' קאונטי, משה קראסיאנסקי מונטריאל והרב בני קרסיאנסקי ממנהטן.

מנהליה הראשיים של מכון מעיינות הרב שלמה גשטטנר והרב כתריאל שם טוב מסרו לכתב COL: "בחורף האחרון הגיעו עשרות קבוצות של בעלי בתים מחוץ לארץ, ואנו רואים בזה קידוש שם שמים, ונחת רוח לרבי. אנו רואים במוחש כי גם לאחר שקבוצות אלו חוזרים למקומם בתפוצות, הם מרגישים את הקשר שלהם עם המוסדות של הרבי, וחל בהם שינוי ניכר".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.