מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשס״ח 29.05.2008

יהדות קזחסטאן: קבלת פנים לשגריר הנכנס

השגריר החדש של קזחסטאן בישראל, מר גלים אורזבקוב, שהגיע ארצה לפני מספר שבועות, נפגש לפגישת היכרות ראשונה עם יו"ר יהדות קזחסטאן בישראל הרב משה דוד הכהן ■ הפגישה שנערכה בהזמנת השגריר החדש, נערכה בלשכתו שבבית השגרירות בתל אביב, והיא ארכה הרבה מעבר למתוכנן, במהלכה סקר הרב כהן את היקף פעילות השלוחים בקזחסטאן ■ הרב כהן סיפר לשגריר כי רבי לוי יצחק אביו של הרבי מליובאוויטש, חי ופעל בעיר אלמא-אטא, שם נפטר ונקבר, והשגריר הבטיח להמשיך את המסורת של השגרירים הקודמים, ולהיות שותף לעזרה לזולת, ולמען יהודי קזחסטאן לידיעה בהרחבה
יהדות קזחסטאן: קבלת פנים לשגריר הנכנס

השגריר החדש של קזחסטאן בישראל, מר גלים אורזבקוב, שהגיע ארצה לפני מספר שבועות, נפגש לפגישת היכרות ראשונה עם יו"ר יהדות קזחסטאן בישראל הרב משה דוד הכהן.

הפגישה שנערכה בהזמנת השגריר החדש, נערכה בלשכתו שבבית השגרירות בתל אביב, והיא ארכה הרבה מעבר למתוכנן, במהלכה סקר הרב כהן את היקף פעילות השלוחים בקזחסטאן, ועל פועלו של הרב כהן למעלה מעשור למען יהודי קזחסטאן ולמען עולי קזחסטאן.

הוא עודכן בפעילות השלוחים ברחבי קזחסטאן, ועל כך שבחג הפסח, החלה שנת ה- 15 מאז החל בשליחות, רבה של קזחסטאן השליח הרב ישעיה אלעזר הכהן, כיצד הפעילות החלה עם פחות ממנין יהודים, וכיצד כיום פועלים ארבעה מרכזים יהודיים בערי קזחסטאן.

הרב כהן עידכן אף את השגריר החדש, כי כנציג מטעם שלוחי חב"ד והרבנות הראשית, הוחלט לפני מספר חודשים, על פיתוח הפעילות, ולצורך כך אף הוקמה עמותה חדשה, באמצעותה יוכלו לפתח את הפעילות הגדולה.

בסיום הפגישה, העניק יו"ר יהדות קזחסטאן, הרב משה דוד הכהן, שי לשגריר: תמונה גדולה ומפוארת של הרבי. "זהו המנהיג שחינך אותנו, ועוד אלפים מחסידיו, להתמסר למען הזולת מבלי להביט על מצבנו האישי", אמר הרב כהן, ואיחל לשגריר כי "תמונה זו תביא לו ברכה בכל מעשה ידיו".

הרב כהן סיפר לשגריר כי רבי לוי יצחק אביו של הרבי מליובאוויטש, חי ופעל בעיר אלמא-אטא, שם נפטר ונקבר, והשגריר הבטיח להמשיך את המסורת של השגרירים הקודמים, ולהיות שותף לעזרה לזולת, ולמען יהודי קזחסטאן.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.