מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשס״ח 28.05.2008

נציגי הממשלה דנו עם השליח לקראת שינוי בחקיקה

בקזחסטאן, עמלים בימים אלו על שינוי בחקיקה, בכל הקשור לדתות השונות הפועלות בקזחסטאן, ולצורך כך, נערכה פגישה סגורה לתקשורת, בהשתתפות ראשי הדתות והאירגונים השונים, וכן מומחים מהמחלקה לעניני דת של ממשלת קזחסטאן ■ את הרבנות הראשית לקזחסטאן ייצג השליח הרב בצלאל ליפשיץ, משלוחי חב"ד בעיר, ומטרת הפגישה היתה לשמוע את השגותיהם והערותיהם של האירגונים השונים, לפני הליכי החקיקה  לסיפור המלא
נציגי הממשלה דנו עם השליח לקראת שינוי בחקיקה

בקזחסטאן, עמלים בימים אלו על שינוי בחקיקה, בכל הקשור לדתות השונות הפועלות בקזחסטאן, ולצורך כך, נערכה פגישה סגורה לתקשורת, בהשתתפות ראשי הדתות והאירגונים השונים, וכן מומחים מהמחלקה לעניני דת של ממשלת קזחסטאן.

את הרבנות הראשית לקזחסטאן ייצג השליח הרב בצלאל ליפשיץ, משלוחי חב"ד בעיר, ומטרת הפגישה היתה לשמוע את השגותיהם והערותיהם של האירגונים השונים, לפני הליכי החקיקה. בין הנושאים שנדונו: רישום האגודות, ניהול תקין ותרומות, הוצאה לאור של ספרות וחוברות, ועוד.

הנציגים השונים, העלו טענות קשות נגד הליכי החקיקה, שיפגו בעבדוה השוטפת, והרב ליפשיץ אמר בדיון כי הועלו נושאים רבים, שחלקם אינם ברורים כלל, כגון: ההגדרה מיהו מסיונר, ועל כן ביקש לקיים דיון נוסף ומעמיק יותר בנושא. הנציגים השונים, הסכימו פה אחד עם הרב ליפשיץ ועמדת הרבנות הראשית לקזחסטאן.

בדברי הסיכום שנשא יו"ר האסיפה מטעם הממשלה, הוא הזכיר את דברי הרב ליפשיץ, ובתום האסיפה, שוחחו השניים בחמימות, ויו"ר האסיפה ביקש מהרב ליפשיץ שיעלה את טיעוניו על הכתב, והבטיח לשמור על קשר. 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.