מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשס״ח 27.05.2008

יהודי דרום אפריקה למען ילדי שדרות ואשקלון

הקהילה היהודית בדרום אפריקה הביעה את הזדהותם עם ילדי שדרות ואשקלון הסופגים מטחי קאסמים מרצועת עזה. בהרבה אהבה ורצון טוב הם הכינו עבור הילדים מאות אריזות שי מכובדות עם צעצועים יחד עם כרטיס ברכה. היוזמה הברוכה מרוכזת על ידי ארגון DIVOTE. בימים אלו מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור חילקו את המתנות לילדי שדרות ואשקלון ■ הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד התלווה לביקור במעון יחד עם השליח באשקלון הרב משה וילנקין והעניקו יחד את המתנות לסיפור המלא
יהודי דרום אפריקה למען ילדי שדרות ואשקלון
הקהילה היהודית בדרום אפריקה הביעה את הזדהותם עם ילדי שדרות ואשקלון הסופגים מטחי קאסמים מרצועת עזה. בהרבה אהבה ורצון טוב הם הכינו עבור הילדים מאות אריזות שי מכובדות עם צעצועים יחד עם כרטיס ברכה. היוזמה הברוכה מרוכזת על ידי ארגון DIVOTE. בימים אלו מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור חילקו את המתנות לילדי שדרות ואשקלון.

בין מקבלי המתנות בלטה קבוצה של ילדי שדרות שנכחו לפני כשבועיים בקניון חוצות באשקלון בשעה שטיל גראד פגע בקניון, קבוצת הילדים משדרות הגיעו לקניון באשקלון כדי להתאוור מעט מירי הקאסמים בעירם, ולהשתתף בחוג תקשורת ברדיו דרום על ידי השדר ישראל מורדי, במהלך החוג החריד את הקניון פיצוץ עז של הטיל שהשיג אותם בקניון באשקלון, למזלם הרב לא היו מבין הילדים פגיעות בגוף, אך הטראומה הנפשית היתה גדולה. קבוצת הילדים שקיבלה את המתנות בביקור בבית ספרם יחד השליח בשדרות הרב זאב פיזם התרגשו מאוד מכך שיהודי דרום אפריקה הרחוקה חושבים עליהם בשעה קשה זו.

קבוצת ילדים נוספת שקיבלה את המתנות היו ילדי מעון אגודת חב"ד באשקלון שחברתם הילדה תאיר ואמה נפצעו קשה מהטיל בקניון, הילדים במעון דואגים לשלומה של חברתם תאיר ומתפללים מידי יום לרפואתה ולרפואת אמה.

הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד התלווה לביקור במעון יחד עם השליח באשקלון הרב משה וילנקין והעניקו יחד את המתנות, גם בנות כתה א' בבית ספר חב"ד אשקלון בראשות מנהל אגודת חב"ד אשקלון השליח הרב מנחם מ. ליברמן קיבלו מתנות נאות וזאת לרגל יום שמחתם בשמחת חגיגת החומש.

כשידיהם עמוסים במתנות פנו הרבנים קוטנר ווילנקין למחלקת הילדים בבית הרפואה ברזילי, בליווי האחות הראשית זכו הילדים לרגע של חיוך כשקיבלו את המתנות היפות. הילדים וההורים כמו גם הצוות הרפואי הביעו את תודתם לצעירי חב"ד על היוזמה היפה והמרגשת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.